زيباتر زيباتر .

زيباتر

هزينه كانال كشي كولر را از چند نفر بگير!

مي خواهيد در مورد هزينه كانال كشي كولر بدانيد؟ خب درست آمده ايد. اين محتواي زيباتر براي شما است. من در اين نوشته مي خواهم براي شما از كانال كشي كولر بگويم و از هزينه هايي كه مي تواند به همراه داشته باشد. 

همان طور كه خودتان مي دانيد، من در زيباتر سعي مي كنم از خدمات مختلف براي شما بگوييم تا بتوانيد بهترين تصميم ها را بگيريد. اگر اين محتوا را دوست داشتيد، حتما به اشتراكش بگذاريد تا ديگران نيز از آن استفاده كنند.

خب برويم سراغ اصل مطلب: هزينه كانال كشي كولر

اما به نظرتان بهتر نيست قبل از آن كه از كانال كشي كولر به شما بگويم، شما را با انواع آن آشنا كنم تا بعد بتوانيد تصميم بهتري بگيريد كه كدام نوع براي شما مناسب تر است؟ 

كانال كولر، وظيفه دارد جريان خروجي كولر را در تمامي محيطي كه شما كانال كشي كرده ايد، پخش كند. 

يك نكته خيلي مهم كه همين ابتدا به شما بگويم، محل قرار گيري دريچه كانال است. حتما آن در نزديك ترين نقطه از سقف قرار دهيد. به اين شكل هم جريان هواي مطلوب براي شما ايجاد مي شود و هم به خوبي در تمامي محيط مدنظر شما توزيع مي شود. 

اگر آن را كمي به پايين تر بياوريد، موجب مي شود كه باد مستقيما به شما بخورد و به موجب آن تجربه خوبي از باد كولر نخواهيد داشت. 

از طرفي، موجب مي شويد فشار باد كولر بيش از آن چه در مسير كاهش پيدا كرده، پيدا نكند.

به همين دليل توصيه مي شود كوتاه ترين مسير براي اين كار طراحي شود. تا هم هزينه كانال كشي كولر شما كاهش پيدا كند و هم فشار كمتري از باد در مسير افت كند. 

البته شكل كانال كولر و قطر آن نيز بر فشار خروجي اثر دارد. 

مثلا اگر شما كولر آبي ضعيفي داريد؛ اما از كانال كولري با قطر بالا استفاده كنيد، فشار كولر تماما از بين مي رود و مانند يك نسيم، هوا به محيط شما ورود پيدا مي كند. 

به شما پيشنهاد مي كنيم حتما از يك متخصص براي اين موارد نظر بخواهيد و خودتان اقدام به كاري نكنيد. 

اگر در حال ساخت ساختمان هستيد، حتما نظر يك مشاور را بگيريد تا بهترين حالت براي شما اتفاق افتد و نيازي به تغيير در نقشه ساختمان و هزينه هاي اضافي براي شما پيش نيايد. 

با توجه به مواردي كه تا به اين جا براي شما گفتيم، هزينه كانال كشي كولر مشخص مي شود. باز هم متراژ كانال، جنس كانال و ... بر هزينه نهايي اثر دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۰۹ توسط:زيباتر موضوع:

خريد توري پليسه از بازار آنلاين خدمات

در اين نوشته از زيباتر مي خواهم براي شما از خريد توري پليسه بگويم. همان طور هم كه قبلا به شما گفتم، مي خواهم در اينجا برايتان از خدمات مختلف بگويم و يكي از آن ها، توري پليسه است. البته اگر به نوشته هاي قبل من نگاهي اندازيد، متوجه مي شويد كه در مورد نصب توري پنجره سيار برايتان هم گفته ام. 

پس اگر آن را نخوانده ايد، حتما سري به آن بزنيد و بعد به اين نوشته بياييد كه مي خواهم براي ما از نكات خريد توري پليسه بگوييم. البته اگر در جايي ديديد نوشته است توري آكاردئوني، دارد به همان توري پليسه اي اشاره مي كند. 

به دليل شباهت توري پليسه به درب هاي آكاردئوني، آن را توري آكاردئوني هم مي گويند. از اين بگذريم و برويم سراغ اصل مطلب مان كه براي شما تدارك ديدم: خريد توري پليسه

اولين موردي كه بايد در نظر بگيريد، اين است كه قيمت حدودي آن چقدر است تا مزنه داشته باشيد و بتوانيد با هزينه اي معقول، سفارش ساخت توري پليسه يا آكاردئوني را بدهيد. 

قيمت توري پليسه وابسته به دو مورد است: يك. جنس توري؛ دو. جسن فريم قاب توري.

بگذاريد جواب سوال تان را بدهم؛ آري توري پليسه اي در انواع مختلفي در بازار عرضه شده و به همين علت، قيمت هاي مختلفي براي آن ارائه مي شود. 

مي دانم الان در حال پرسيدن اين سوال هستيد كه مگر چه فرقي بين جنس هاي توري پليسه هست كه بخواهم قيمت بيشتري براي آن بدهم.

حفظ كيفيت توري در براي چند سال، شايد براي برخي مهم باشد و براي برخي ديگر نه. اگر براي شما مهم است بتوانيد به همان كيفيت روز اول از توري استفاده كنيد، پيشنهاد مي كنيم از توري پليسه اي كه جنس مرغوب دارد استفاده كنيد؛ در غير اين صورت، برايش هزينه اضافي نكنيد. 

فريم توري آكاردئوني هم مثل جنس توري است. برخي از آن ها ممكن است پس از مدتي دجار زنگ زدگي بشوند. اگر براي شما مهم است، از كيفيت مرغوب آن استفاده كنيد؛ در غير اين صورت، جنس درجه چندم آن، پاسخ نيازتان خواهد بود. 

حالا كه از قيمت توري پليسه آگاه شديد، بايد به شما جايي را معرفي كنم كه بتوانيد از آن، اقدام به خريد توري پليسه كنيد. 

كجا بهتر از مرجع آنلاين خدمات. يادتان است در نوشته هاي قبلي به شما خدمت از ما را معرفي كردم. براي خريد توري پليسه، بهترين جايي كه در دسترس شما است، خدمت از ما است. امكان درخواست قيمت از چند سازنده؛ يكي از مزيت هايي است كه هر جايي در اختيار شما قرار نمي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۵۰ توسط:زيباتر موضوع:

آبياري قطره اي - عيب ها، مزيت ها و چيستي آن

در اين نوشته از زيباتر، مي خواهم براي شما از نوع خاصي از آبياري بگوييم؛ آبياري قطره اي. احتمالا يك مرتبه به گوش تان آبياري قطره اي خورده است يا حداقل يك مرتبه در حين گذر از پياده رو، آبياري قطره اي را ديده ايد كه شهرداري براي آبرساني به درختان و گياهان كنار خيابان از آن استفاده مي كند.

شايد براي شما سوال پيش آيد، آبياري قطره اي را چه به خدماتي كه زيباتر در وبلاگ معرفي مي كرد. بايد به شما بگوييم كه آبياري قطره اي دو نوع دارد. آبياري قطره اي خانگي و آبياري قطره اي در مقياس مزارع. ديگر بعيد است امروزه شما روف گاردني ببينيد كه با آبياري قطره اي پوشش داده نشود يا حين گذر از خيابان، با صحنه باز كردن آب جوي براي درختان رو به رو شويد. 

بگذاريد اول برايتان بگوييم آبياري قطره اي چيست كه بعدش برويم سراغ عيب ها و مزيت هايي كه دارد و درنهايت براي شما همان جايي را معرفي كنم كه در چند نوشته پيشينم براي دريافت خدمات، معرفي كرده بودم.

يك لوله را تصور كنيد كه در فواصل مشخص، سوراخ است و آب مي تواند از آن سوراخ ها خارج شود. حالا در مقياس يك مزرعه، لوله هايي به صورت عرضي و طولي در سرتاسر مزرعه با فواصل مشخصي از هم قرار داده مي شود. 

به اين شكل كل مزرعه يا مثلا باغچه شما، تحت پوشش اين لوله ها قرار مي گيرد. 

بالاتر گفتم سوراخ هايي بر روي لوله است. اين سوراخ ها براي آن است كه در آن، نازل قرار داده شود. وظيفه نازل كنترل خروجي آب از لوله است. 

به اين شكل، به هنگامي كه پمپ آب كه معمولا داراي تايمر هستند، شروع به پمپ كردن آب به داخل لوله ها مي كنند، نازل ها مانند يك مانع بر سر راه آب قرار مي گيرند و دبي خروجي را كنترل مي كنند. 

آنچه برايتان گفتم، تعريف سيستم آبياري قطره اي است. فرقي ندارد براي باغ و باغچه تان بخواهيد يا يك مزرعه. البته طبيعتا متناسب با محيط شما، سيستم آبياري، به شكل متفاوتي طراحي مي شود تا بهترين عملكرد را براي شما ايجاد كند. 

مزيت اين سيستم آبياري در كاهش بسيار زياد مصرف آب است كه در بلند مدت، هزينه ها شما را به شدت كاهش مي دهد.

از عيب هاي اين سيستم، مي شود به اين مورد اشاره كرد كه نازل ها هر چند مدت يك بار ممكن است دچار گرفتگي بشوند و بايد زماني براي رفع گرفتگي آن ها بگذاريد. 

يادتان است در نوشته هاي قبلي، خدمت از ما را به شما معرفي كردم. آبياري قطره اي در خدمت از ما، از جمله خدماتي است كه امكان دريافت آن را داريد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۴:۳۰ توسط:زيباتر موضوع:

نصب توري پنجره سيار

در اين مطلب از زيباتر مي خواهم براي شما از ساخت و نصب توري پنجره بگوييم و اين كه چطور در سريع ترين زمان با نصاب توري پنجره سيار، مي توانيد اقدام به نصب توري پنجره كنيد. 

اگر چند مطلب قبلي من را خوانده باشيد، برايتان از هزار و يك چيز گفته ام؛ هم از خدماتي مثل تعمير كولر آبي و گازي، هم از اسباب كشي و نقاشي ساختمان، هم از روغن سياه دانه كه مي تواند رنگ موهاي سفيد شما ره به سياه تبديل كندد؛ در اين نوشته  مي خواهم برايتان از نصب توري پنجره و مزيت به دور ماندن از جشرات در اين تابستان طاقت فرسا بگويم. 

توري پنجره، چيست؟ توري پنجره همچون حفاظي نازك؛ اما منعطف بر روي پنجره يا در مورد نظر شما قرار مي گيرد و منجر مي شود صرفا هوا اين سو و آن سو شود. 

در تابستان، طبيعتا همه ما اقدام به باز گذاشتن پنجره هاي خودمان مي كنيم؛ اما از آن طرف، برخي حشرات مثل مگس و پشه كه از اين مورد آگاهي ندارند كه بايد به محل سكونت ما وارد شوند، وارد محيط مي شوند و نمي گذارند ما به درستي از باد خنك بيرون استفاده كنيم. 

نصب توري پنجره به كمك شما مي آيد. با نصب توري بر روي پنجره هايي كه باز مي گذاريد، منجر مي شويد حشرات ديگر نتوانند وارد محيط شما بشوند و اين مزيت اصلي توري پنجره است.

اما خب، شايد شما به سرعت نياز به توري پنجره پيدا كنيد، راه حل چيست؟ سريع ترين راه براي پيدا كردن نصاب توري پنجره، درخواست خدمت نصب توري پنجره سيار است. احتمالا برخي موتورها يا ماشين ها را ديده ايد كه پشت خودشان شيشه يا توري حمل مي كنند. 

با ثبت درخواست نصب توري پنجره سيار، به راحتي مي توانيد به نصابان سيار شهر خودتان دسترسي پيدا كنيد؛ البته اين صرفا از منظر دسترسي هست. 

با توجه به سرعت عمل اين نصابان، قيمت نصب توري پنجره، براي شما كمي پيش از حالت معمول خواهد افتاد و در نتيجه بايد نسبت به اين موضوع با آگاهي كامل اقدام كنيد.

البته هزينه آن چندان نيست؛ شايد چيزي در حدود 50 هزار تومان؛ اما يكي از بهترين روش هايي است كه در اين روزهاي گرم تابستاني مي توانيد در پيش بگيريد و از اين حشرات جان سالم به در ببريد. 

در صورتي كه مي خواهيد از بهترين جايي كه خدمات نصب توري پنجره سيار ارائه مي دهند آگاه شويد، سري به نوشته هاي قبلي من بزنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۱۲ توسط:زيباتر موضوع:

خواص روغن سياه دانه براي سفيدي مو

روغن سياه دانه، به هزار و يك علت. شايد باورتان نشود، اما روغن سياه دانه به قدري خواص دارد كه اولين جمله اين نوشته را به اين شكل شروع كردم. در اين مطلب از زيباتر مي خواهم براي شما از روغن سياه دانه، اين دانه داراي روغني با خواص بي نظير بگوييم تا از آن استفاده هايي بيش از آن چه مي دانيم، داشته باشيم. 

بايد بدانيم روغن سياه دانه را براي چه مي خواهيم. خيلي از ما، ممكن است لكه هاي كوچكي بر روي پوستمان داشته باشيم كه البته رنگ آن ها چندان تفاوتي با رنگ پوستمان ندارد. در اينجا است كه روغن سياه دانه مانند يك كيمياگر وارد بازي مي شود و اكثر اين لكه ها را برطرف مي كند.

اما اين را بدانيد كه خواص روغن سياه دانه يه درمان لكه هاي پوستي محدود نمي شود؛ شما مي توانيد از روغن سياه دانه براي تقويت مو خودتان استفاده كنيد يا موضوع اصلي اين نوشته زيباتر، خواص روغن سياه دانه براي سفيدي مو!

همه ما معمولا وقتي اولين تار موي سفيد را در سرمان مي بينيم، با تعجب به آن نگاه مي كنيم و به پيش اولين فرد نزديك به خودمان مي رويم كه بدانيم مويمان سفيد شده است يا ما رنگ مويمان را به درستي در آينه ديده ايم؛ اما خب، سفيدي مو، شتري است كه در هر خانه اي مي نشيند؛ اما نه خانه اي كه در آن روغن سياه دانه هست!

آري، روغن سياه دانه مي تواند منجر به پيشگري از داشتن موي سفيد در شما بشود. شايد بگوييد چگونه؟ با من همراه شويد تا كمي از خواص روغن سياه دانه براي شما بگوييم و بعد برويم سراغ خواص روغن سياه دانه براي سفيدي مو. 

روغن سياه دانه داراي مواد و املاح مواد معدني بسياري مثل مس، آهن، ويتامين B1 و ... است. به هنگامي آن را به كف سرتان بماليد، پس از گذشت چند ده دقيقه، اين مواد معدني شروع به جذب شدن در كف سرتان مي كند. 

از شامپوهاي مسخره اي كه وعده داشتن ويتامين را مي دهند، گذر كنيد. براي جذب شدن آن ويتامين ها به كف سرتان، زماني بيش از 2-3 دقيقه نياز است؛ و اگر هر روز شامپو به سر خود مي زنيد، پس از 15 ثانيه بايد شامپو را بشوييد تا بيش از حد، چربي پوست سر شما را نبرد. 

پس از مالش روغن سياه دانه، بايد بگذاريد حدود 30 تا 60 دقيقه بر روي كف سرتان بماند، تا از جذب شدن مواد معدني آن در كف سر اطمينان حاصل كنيم. 

در صورتي كه استفاده از روغن سياه دانه را از جواني خودتان شروع كرده باشيد، احتمال سفيدي مويتان در سنين ميان سالي (پنجاه تا هفتاد سال)، كم مي شود و شما از خواص روغن سياه دانه براي سفيدي مو، به بهترين شكل ممكن، استفاده كرده ايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۰۵ توسط:زيباتر موضوع:

استعلام خلافي

اين مرتبه با زيباتر و من همراه شويد، كه مي خواهم برايتان از خلافي خودرو بگويم. احتمالا همه ما يك مرتبه نياز به خلافي خودرو پيدا مي كنيم. چه بهتر كه با روش هاي آن آشنا شويم تا در زمان مورد نياز، از آن ها بهره ببريم. 

يا شايد حتي يكي از نزديكان شما بخواهد استعلام خلافي برايش بگيريد و چه بهتر از آن كه سرچ كنيد نحوه گرفتن خلافي خودرو، از روش هاي آن آگاه باشيد و سريعا اقدام به دريافت خلافي خوردرو اقوام تان بكنيد. 

من در اين نوشته قصد دارم شما را با چندين روش خلافي خودرو آشنا كنم تا به راحتي و به سرعت برق و باد، اقدام به خلافي خودرو كنيد. قبل از آن كه شروع به پيام روش هاي مختلف كنم، اين عبارت ها را ببينيد:

  • استعلام خلافي خودرو با كد ملي
  • استعلام خلافي با پلاك
  • استعلام خلافي خودرو از طريق vin
  • استعلام ريز خلافي خودرو
  • استعلام خلافي با باركد خوان
  • استعلام خلافي موتور
  • rahvar120.ir rahvar120.irاستعلام خلافي
  • استعلام خلافي با پيامك

استعلام خلافي موتور هم، مانند ماشين است. در ادامه كه در مورد استفاده از سايت پليس راهور براي شما بگوييم، به راحتي به جاي انتخاب خودرو، مي توانيد موتور را انتخاب كنيد. 

برويم سراغ روش هايي كه به وسيله آن مي توانيد خلافي خودرو خودتان را دريافت كنيد:

  • از طريق سايت. خلافي موتور را هم مي توانيد از سايت دريافت كنيد. 
  • از طريق شماره گيري USSD 
  • از طريق ارسال پيامك
  • از طريق مراجعه حضوري به دفاتر پليس ده به علاوه يك

برويم سراغ روش دريافت خلافي ماشين از طريق سايت پليس راهور كه اگر موتور هم داريد، از همين طريق اقدام كنيد تا با يك آموزش، هم موتور سواران به خواسته شان برسند و هم ماشين سواران!

  • خب اول از همه به سايت پليس راهور برويد. آدرس آن rahvar120.ir است. 
  • در صفحه اي كه براي شما باز شده است، بر روي "استعلام تخلفات خودرو و موتور سيكلت" كليك كنيد. 
  • وارد صفحه ديگري مي شويد. بر روي "استعلام تخلفات رانندگي" كليك كنيد. 
  • وارد صفحه http://service.rahvar120.ir/page/infractions_1 مي شويد. 
  • در اينجا تنها كافي است نگاهي به كارت ماشين خودتان بيندازيد و از روي آن "شماره باركد خودرو" را پيدا كنيد.
  • عكسي براي شما قرار داده شده، كه بايد آن را در باكس پايين آن وارد كنيد. 

تمام شد. به همين راحتي. ديديد كه به راحتي مي توانيد خلافي خودرو بگيريد و كار چنداني ندارد. فرقي نمي كند براي خودتان مي خواهيد يا براي ديگري. به اين طريق، به راحتي به خلافي خودرو تان مي رسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۲۱ توسط:زيباتر موضوع:

حذف اكانت اينستاگرام (حذف دائمي اكانت اينستاگرام)

با زيباتر برگشتم تا برايتان اين مرتبه از حذف اكانت اينستاگرام بگوييم. مگر مي شود بين ما كسي باشد كه اينستاگرام نداشته باشد. اگر فردي را پيدا كرديد، حتما بگوييد. واقعا تعجب برانگيخته مي شود كه فردي در سال 2020 اينستاگرام نداشته باشد؛ مگر مي شود!

قبلا هم براي شما از ديليت اكانت تلگرام نوشته ام؛ دوست داشتيد، مي توانيد در "زيباتر" آن را پيدا كنيد. 

برويم سراغ اصل مطلب! حذف اكانت اينستاگرام، سرزمين عجايبي در سرزمين عجايب.

بگذاريد اول روي اون مورد تاكيد كنم كه با انجام اين كار، هر آنچه هست و نيست پاك مي شود. تمام چت ها، پست ها، لايك ها، كامنت ها. بعد از خذف كردن اينستاگرام، مي شود گفت ديگر شما در آن جا مرده ايد و وجود نداريد. 

پيشنهاد مي كنم موردي كه در بالا گفتم را يك مرتبه ديگر بخوانيد، بعد برويم سراغ خذف اينستاگرام. نرويد اكانت را دليت كنيد، بعد براي من كامنت بگذاريد چرا ديگر نمي توانم اكانت را برگردانم. 

چگونه اكانت اينستاگرام را حذف كنيم؟ 

خب من براي شما قدم به قدم مي گويم كه بايد چه كنيد، اما اول از همه اين امكان نيست كه از اپ اقدام به پاك كردن حساب كاربري تان كنيد. تنها راه، رفتن به وبسايت اينستاگرام دوست داشتني هست. 

  1. خب، همان طور كه گفتيم بايد برويم در سايت اينستاگرام و به صفحه پاك كردن حساب كاربري، برويم. اگر پسورد را فراموش كرديد، اول foget password را بزنيد تا بتوانيد آن را ريكاوري كنيد و بعد اقدام به لاگين كردن بكنيد. 
  2. خيلي ها دنبال روشي هستند كه بدون وارد كردن پسورد، اكانت را حذف كنند. مگر مي شود؟ يعني من بتوانم بدون اين كه پسورد شما را داشته باشم، اقدام به حذف اكانت شما كنم! از يك شركت چند بيليون دلاري، چنين حماقتي تعجب دارد. 
  3. خب حالا از شما سوال شده كه چرا مي خواهيد اقدام به حذف كنيد. اينجا مي توانيد دليل خودتان را بگوييد. اينستاگرام از اين داده استفاده مي كند تا بتواند كاري كند تعداد كمتري از كابران، اقدام به حذف كنند و نرخ ريز خودش را كاهش بدهد. 
  4. حالا مجدد از شما پسورد مي خواهد. طبيعي هم هست، داريد به كلي اكانت خودتان را پاك مي كنيد و حتما بايد به اين مورد توجه كنيد. در غير اين صورت، همان طور كه گفتم، امكان بازيابي اكانت نيست.
  5. اگر مطمئن هستيد كه مي خواهيد اكانت را پاك كنيد بر روي permanently delete my account كليك كنيد. 
  6. باز هم از شما مي پرسد مطمئن هستيد؟ و شما بايد بگويي بلي (اگر مطمئن هستيد).

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۵۵ توسط:زيباتر موضوع:

مشاهده سوابق بيمه تامين اجتماعي، با كارت ملي

در اين مطلب براي شما مي خواهم از بيمه شدن بگوييم. در واقع نحوه مشاهده سوابق بيمه؛ اما بگذاريد اول كمي از بيمه تامين اجتماعي براي شمايي كه مي خواهيد سوابق فرد ديگري را دريافت كنيد بگوييم تا شايد خواستيد خودتان را بيمه كنيد!

يكي از مهم ترين مزاياي بيمه، آن است كه در دوران بيكاري به شما كمك مي كند. خودتان بهتر مي دانيد در اين روزها كه كرونا مهمان خانه تك تك ما شده، برخي از ما ديگر شغل خودمان را نداريم و زندگي هم خرج خودش را دارد ديگر. در نتيجه به چه كنم چه كنم افتاده ايم. 

در صورتي كه خودتان را از قبل تامين بيمه اجتماعي كرده بوديد، الان اين معضل را نداشتيد و مي توانستيد از بيمه تامين اجتماعي خودتان بهره ببريد. 

برويم سراغ اصل مطلب اين نوشته: سوابق بيمه؛ و نحوه دريافت آن

براي اين كار چند روش مختلف پيش روي شما است. ما در ادامه سعي مي كنيم تمامي اين روش ها را پوشش دهيم تا شما هر كدام را كه مناسب تر ديديد، انجام بدهيد. 

مشاهده سوابق بيمه، از طريق سايت سوابق بيمه:

براي اين كار بايد ابتدا به سايت سازمان تامين اجتماعي به آدرس https://account.tamin.ir/auth/loginبرويد.

بعد از آن كه صفحه براي شما لود شد، در صفحه اي كه براي شما باز شده، بر روي دكمه ثبت نام كليك كنيد يا اگر بر روي موبايل هستيد، آن را لمس كنيد. 

توجه كنيد اگر شماره موبايل براي خودتان نيست و به نام فرد ديگري است؛ پس از ثبت نام در سامانه آنلاين ذكر شده، حتما به يكي از كارگزاري هاي تامين اجتماعي به همراه كارت ملي و شناسنامه خودتان برويد تا احراز هويت صورت گيرد.

مشاهده سوابق بيمه، از طريق كد دستوري USSD:

اولين موردي كه بايد در نظر بگيريم، تفاوت كد دستوري اپراتورها است. در ادامه كد دستوري هر اپراتور را براي شما آورده ام.

  • همراه اول: #۱۴۲*
  • ايرانسل: #۱۴۲۰*۴*
  • رايتل:  #۱۴۲۰*۴*

خب، متناسب با اپراتوري كه داريد، يكي از كدهاي ذكر شده در بالا را شماره گيري كنيد.

به همين راحتي. شما مي توانيد ادامه فرايند دريافت را از طريق 3 كدي كه در بالا گفتم، ادامه دهيد. البته در صورتي كه قبلا در سايت ثبت نام نكرده باشيد، بايد اول ثبت نام در سايت را انجام دهيد؛ و بعد از طريق كدهاي دستوري USSD كه بالا گفتيم كار را ادامه دهيد. 

يك روش ديگر كه پيش روي شما است، مراجعه حضوري به كارگزاري هاي سازمان تامين اجتماعي براي دريافت سوابق بيمه است؛ اما بهتر مي دانيم كه در اين شرايط كرونايي، اين كار مقدور نيست و بهتر است سلامتي خودمان را به خطر نيندازيم. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۵۹ توسط:زيباتر موضوع:

روش ساخت ايميل + با همراه نكات تكميلي

روش ساخت ايميل، بسته به هر سرويس دهنده به شكل هاي مختلفي انجام مي شود. مثلا ثبت نام جيميل در گوگل با ثبت نام در Aol فرق دارد. 

ايميل از تركيب تركيب دو كلمه Electronic mail تشكيل شده است و بستري است تا شما بتوانيد به رد و بدل ايميل بپردازيد. البته ايميل مثل گذشته ديگر پر كاربرد نيست. 

اگر از كساني كه براي مدت هاي زياد با ايميل كار كرده اند سوال بپرسيد ايميل مثل سابق است، مي گويند نه. يكي از دلايل آن هم، آمدن پيام رسان هايي مثل تلگرام است كه در نوشته هاي قبلي خودم، به نحوه پاك كردن آن اشاره كرده بودم . 

ايميل اين روزها مثل يك شناسه است تا شما بتوانيد خودتان را در وب معرفي كنيد و در ازا اين احراز هويت، از خدمات سايتي كه ايميل شما را دريافت كرده، بهره ببريد. 

در كنار ساخت ايميل، موارد زير را هم مي توانيد در نظر بگيريد:

  • ساختن جيميل
  • ايجاد حساب ايميل
  • ساخت ايميل در ياهو
  • ساخت ايميل فارسي
  • ورود به ايميل
  • ساخت ايميل در گوشي سامسونگ
  • برنامه ساخت ايميل
  • فيلم ساخت ايميل در گوشي 

پيشنهاد مي كنيم به دنبال فيلم ساخت ايميل در گوشي نباشيد، چرا كه فارسي آن بسيار كم است و بايد انگليسي آن را ببينيد. 

براي ساخت ايميل، اول از همه در نظر بگيريد مي خواهيد كجا اين كار را انجام دهيد. با مشخص شدن اين مورد، روش ساخت ايميل شما مشخص مي شود. 

ساختن ايميل در ياهو، با ساختن ايميل در گوگل در تو چيز مختلف است. 

در اين بين، معروف ترين سرويسي كه مي توانيد از آن استفاده كنيد، گوگل است كه با جيميل يكه تازي مي كند؛ اما ياهو و اكانت مايكروسافت هم هستند كه به شما گزينه هاي بيشتري مي دهند و متناسب با اين كه چكار مي خواهيد بكنيد، مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. 

مثلا وقتي شما يم خواهيد از اسكايپ استفاده كنيد، براي شما يك اكانت در مايكروسافت چه بخواهيد و چه نه، ايجاد مي شود. 

يا مثلا وقتي شما بخواهيد با آفيس آنلاين رايگان مايكروسافت كار كنيد، بايد در مايكريوسافت يك اكانت بسازيد. به همين خاطر است كه مي گويم اول جايي كه مي خواهيد در آن حساب باز كنيد را مشخص كنيد و بعد روش ساخت ايميل آن را بخوانيد. 

فراموش نكنيد حتما از password قوي اي براي اين كار استفاده كنيد كه به سختي پيدا شود. حداقل تعداد كاركتر آن را 8 كاركتر در نظر بگيريد و از كاركترهاي مختلفي در آن استفاده كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۵۱ توسط:زيباتر موضوع:

پاك كردن اكانت تلگرام، چگونه صورت مي‌گيرد؟

اگر دقت كرده باشيد، براي شما در نوشته هاي اخير سعي كردم مواردي بنويسم تا بتوانيد از آن ها استفاده كنيد. امروز مي خواهم برايتان از پاك كردن اكانت تلگرام بگويم. 

فراموش نكنيد در صورتي كه مطالب من از جمله اين مطلب كه در مورد ديليت اكانت تلگرام است را دوست داريد، براي دوستان و آشناهايتان بفرستيد. 

تلگرام جزء 10 پيام رسان محبوب جهان است كه بيش 400 ميليون كاربر فعال دارد. مي شود گفت بعد از واتس اپ، فيسبوك منيجر و چند پيام رسان ديگر، محبوبت ترين پيام رسان است. 

البته در ايران به دليل مشكلات فيلترينگ كه برايش پيش آمد، پيام رسان هاي جايگزيني روي كار آمدند كه در پوسته با تلگرام تفاوت داشتند؛ اما تمامي داده هايشان را از تلگرام دريافت مي كردند. 

اگر شما هم جزء آن كساني هستيد كه مي خواهيد با پاك كردن اكانت تلگرام آشنا شويد، اين نوشته را براي شما نوشته ام. 

پاك كردن اكانت تلگرام هم به صورت دستي انجام مي شود و هم به صورت اتوماتيك توسط خود تلگرام. 

به هنگامي تلگرام به صورت خودكار حذف مي شود، شما مدتي است كه در اپ تلگرام وارد نشده ايد؛ و در تنظيمات به صورت پيش فرض آمده است كه اگر شما براي 6 ماه وارد اپ نشويد، به صورت خودكار، اكانت شما در تلگرام حذف خواهد شد. 

در صورت پاك شدن اكانت شما چه به صورت اتوماتيك و چه دستي، هيچ كدام از داده هاي شما از جمله چت ها، مخاطبين و ... قابل بازيابي نيستند؛ پس حتما به اين مورد توجه كنيد. 

در روشي كه شما خودتان اقدام به پاك كردن تلگرام مي كنيد، نياز داريد از يك فيتلرشكن استفاده كنيد. به اين دليل كه نياز به دسترسي به سايت https://my.telegram.org/auth داريد. 

براي اين كه به آدرس سايت قرار داده شده كه براي تلگرام است برويد. 

حالا بيان شده است كه شماره تلفن خودتان را وارد كنيد. كد ايران 98 است. 

وقتي شما را وارد كنيد، براي شما، يك كد به تلگرام تان ارسال خواهد شد. به تلگرام برويد و آن را كپي كنيد و به مرورگر خودتان برگرديد و و كد را وارد كنيد. 

حالا بر روي Delete account بزنيد تا به مرحله بعد برويد. 

حالا بايد بر روي صفحه Yes, Delete my account را مشاهده كنيد. 

پس از لمس اين دكمه، اكانت شما به صورت كامل حذف خواهد شد و ديگر امكان بازيابي آن را نخواهيد داشت. 

همان طور كه گفتم، اگر اين نوشته را دوست داشتيد، با ديگران به اشتراكش بگذاريد تا آن ها هم با پاك كردن اكانت تلگرام، آشنا شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۱۴ توسط:زيباتر موضوع: