زيباتر زيباتر .

زيباتر

هزينه كانال كشي كولر را از چند نفر بگير!

مي خواهيد در مورد هزينه كانال كشي كولر بدانيد؟ خب درست آمده ايد. اين محتواي زيباتر براي شما است. من در اين نوشته مي خواهم براي شما از كانال كشي كولر بگويم و از هزينه هايي كه مي تواند به همراه داشته باشد. 

همان طور كه خودتان مي دانيد، من در زيباتر سعي مي كنم از خدمات مختلف براي شما بگوييم تا بتوانيد بهترين تصميم ها را بگيريد. اگر اين محتوا را دوست داشتيد، حتما به اشتراكش بگذاريد تا ديگران نيز از آن استفاده كنند.

خب برويم سراغ اصل مطلب: هزينه كانال كشي كولر

اما به نظرتان بهتر نيست قبل از آن كه از كانال كشي كولر به شما بگويم، شما را با انواع آن آشنا كنم تا بعد بتوانيد تصميم بهتري بگيريد كه كدام نوع براي شما مناسب تر است؟ 

كانال كولر، وظيفه دارد جريان خروجي كولر را در تمامي محيطي كه شما كانال كشي كرده ايد، پخش كند. 

يك نكته خيلي مهم كه همين ابتدا به شما بگويم، محل قرار گيري دريچه كانال است. حتما آن در نزديك ترين نقطه از سقف قرار دهيد. به اين شكل هم جريان هواي مطلوب براي شما ايجاد مي شود و هم به خوبي در تمامي محيط مدنظر شما توزيع مي شود. 

اگر آن را كمي به پايين تر بياوريد، موجب مي شود كه باد مستقيما به شما بخورد و به موجب آن تجربه خوبي از باد كولر نخواهيد داشت. 

از طرفي، موجب مي شويد فشار باد كولر بيش از آن چه در مسير كاهش پيدا كرده، پيدا نكند.

به همين دليل توصيه مي شود كوتاه ترين مسير براي اين كار طراحي شود. تا هم هزينه كانال كشي كولر شما كاهش پيدا كند و هم فشار كمتري از باد در مسير افت كند. 

البته شكل كانال كولر و قطر آن نيز بر فشار خروجي اثر دارد. 

مثلا اگر شما كولر آبي ضعيفي داريد؛ اما از كانال كولري با قطر بالا استفاده كنيد، فشار كولر تماما از بين مي رود و مانند يك نسيم، هوا به محيط شما ورود پيدا مي كند. 

به شما پيشنهاد مي كنيم حتما از يك متخصص براي اين موارد نظر بخواهيد و خودتان اقدام به كاري نكنيد. 

اگر در حال ساخت ساختمان هستيد، حتما نظر يك مشاور را بگيريد تا بهترين حالت براي شما اتفاق افتد و نيازي به تغيير در نقشه ساختمان و هزينه هاي اضافي براي شما پيش نيايد. 

با توجه به مواردي كه تا به اين جا براي شما گفتيم، هزينه كانال كشي كولر مشخص مي شود. باز هم متراژ كانال، جنس كانال و ... بر هزينه نهايي اثر دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۰۹ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :