زيباتر زيباتر .

زيباتر

روش ساخت ايميل + با همراه نكات تكميلي

روش ساخت ايميل، بسته به هر سرويس دهنده به شكل هاي مختلفي انجام مي شود. مثلا ثبت نام جيميل در گوگل با ثبت نام در Aol فرق دارد. 

ايميل از تركيب تركيب دو كلمه Electronic mail تشكيل شده است و بستري است تا شما بتوانيد به رد و بدل ايميل بپردازيد. البته ايميل مثل گذشته ديگر پر كاربرد نيست. 

اگر از كساني كه براي مدت هاي زياد با ايميل كار كرده اند سوال بپرسيد ايميل مثل سابق است، مي گويند نه. يكي از دلايل آن هم، آمدن پيام رسان هايي مثل تلگرام است كه در نوشته هاي قبلي خودم، به نحوه پاك كردن آن اشاره كرده بودم . 

ايميل اين روزها مثل يك شناسه است تا شما بتوانيد خودتان را در وب معرفي كنيد و در ازا اين احراز هويت، از خدمات سايتي كه ايميل شما را دريافت كرده، بهره ببريد. 

در كنار ساخت ايميل، موارد زير را هم مي توانيد در نظر بگيريد:

  • ساختن جيميل
  • ايجاد حساب ايميل
  • ساخت ايميل در ياهو
  • ساخت ايميل فارسي
  • ورود به ايميل
  • ساخت ايميل در گوشي سامسونگ
  • برنامه ساخت ايميل
  • فيلم ساخت ايميل در گوشي 

پيشنهاد مي كنيم به دنبال فيلم ساخت ايميل در گوشي نباشيد، چرا كه فارسي آن بسيار كم است و بايد انگليسي آن را ببينيد. 

براي ساخت ايميل، اول از همه در نظر بگيريد مي خواهيد كجا اين كار را انجام دهيد. با مشخص شدن اين مورد، روش ساخت ايميل شما مشخص مي شود. 

ساختن ايميل در ياهو، با ساختن ايميل در گوگل در تو چيز مختلف است. 

در اين بين، معروف ترين سرويسي كه مي توانيد از آن استفاده كنيد، گوگل است كه با جيميل يكه تازي مي كند؛ اما ياهو و اكانت مايكروسافت هم هستند كه به شما گزينه هاي بيشتري مي دهند و متناسب با اين كه چكار مي خواهيد بكنيد، مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. 

مثلا وقتي شما يم خواهيد از اسكايپ استفاده كنيد، براي شما يك اكانت در مايكروسافت چه بخواهيد و چه نه، ايجاد مي شود. 

يا مثلا وقتي شما بخواهيد با آفيس آنلاين رايگان مايكروسافت كار كنيد، بايد در مايكريوسافت يك اكانت بسازيد. به همين خاطر است كه مي گويم اول جايي كه مي خواهيد در آن حساب باز كنيد را مشخص كنيد و بعد روش ساخت ايميل آن را بخوانيد. 

فراموش نكنيد حتما از password قوي اي براي اين كار استفاده كنيد كه به سختي پيدا شود. حداقل تعداد كاركتر آن را 8 كاركتر در نظر بگيريد و از كاركترهاي مختلفي در آن استفاده كنيد. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۵۱ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :