زيباتر زيباتر .

زيباتر

پاك كردن اكانت تلگرام، چگونه صورت مي‌گيرد؟

اگر دقت كرده باشيد، براي شما در نوشته هاي اخير سعي كردم مواردي بنويسم تا بتوانيد از آن ها استفاده كنيد. امروز مي خواهم برايتان از پاك كردن اكانت تلگرام بگويم. 

فراموش نكنيد در صورتي كه مطالب من از جمله اين مطلب كه در مورد ديليت اكانت تلگرام است را دوست داريد، براي دوستان و آشناهايتان بفرستيد. 

تلگرام جزء 10 پيام رسان محبوب جهان است كه بيش 400 ميليون كاربر فعال دارد. مي شود گفت بعد از واتس اپ، فيسبوك منيجر و چند پيام رسان ديگر، محبوبت ترين پيام رسان است. 

البته در ايران به دليل مشكلات فيلترينگ كه برايش پيش آمد، پيام رسان هاي جايگزيني روي كار آمدند كه در پوسته با تلگرام تفاوت داشتند؛ اما تمامي داده هايشان را از تلگرام دريافت مي كردند. 

اگر شما هم جزء آن كساني هستيد كه مي خواهيد با پاك كردن اكانت تلگرام آشنا شويد، اين نوشته را براي شما نوشته ام. 

پاك كردن اكانت تلگرام هم به صورت دستي انجام مي شود و هم به صورت اتوماتيك توسط خود تلگرام. 

به هنگامي تلگرام به صورت خودكار حذف مي شود، شما مدتي است كه در اپ تلگرام وارد نشده ايد؛ و در تنظيمات به صورت پيش فرض آمده است كه اگر شما براي 6 ماه وارد اپ نشويد، به صورت خودكار، اكانت شما در تلگرام حذف خواهد شد. 

در صورت پاك شدن اكانت شما چه به صورت اتوماتيك و چه دستي، هيچ كدام از داده هاي شما از جمله چت ها، مخاطبين و ... قابل بازيابي نيستند؛ پس حتما به اين مورد توجه كنيد. 

در روشي كه شما خودتان اقدام به پاك كردن تلگرام مي كنيد، نياز داريد از يك فيتلرشكن استفاده كنيد. به اين دليل كه نياز به دسترسي به سايت https://my.telegram.org/auth داريد. 

براي اين كه به آدرس سايت قرار داده شده كه براي تلگرام است برويد. 

حالا بيان شده است كه شماره تلفن خودتان را وارد كنيد. كد ايران 98 است. 

وقتي شما را وارد كنيد، براي شما، يك كد به تلگرام تان ارسال خواهد شد. به تلگرام برويد و آن را كپي كنيد و به مرورگر خودتان برگرديد و و كد را وارد كنيد. 

حالا بر روي Delete account بزنيد تا به مرحله بعد برويد. 

حالا بايد بر روي صفحه Yes, Delete my account را مشاهده كنيد. 

پس از لمس اين دكمه، اكانت شما به صورت كامل حذف خواهد شد و ديگر امكان بازيابي آن را نخواهيد داشت. 

همان طور كه گفتم، اگر اين نوشته را دوست داشتيد، با ديگران به اشتراكش بگذاريد تا آن ها هم با پاك كردن اكانت تلگرام، آشنا شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۱۴ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :