زيباتر زيباتر .

زيباتر

نگهداري از كاكتوس چگونه است؟

امروز در زيباتر مي خواهم برايتان از نگهداري كاكتوس بگويم. شايد اول از خودتان بپرسيد كه كاكتوس مگر نگهداري هم دارد! نه نياز به آبي دارد و براي خودش رشد هم مي كند؛ اما اشتباه نكنيد. با من در اين نوشته همراه شويد تا با شيوه نگهداري كاكتوس آشنا شويد. 

اول از همه اين مورد را در نظر بگيريد كه ما بيش از 130 گونه كاكتوس داريم. هر كدام از اين ها به شكل هاي مختلفي نياز به آبياري و نگهداري دارند و اگر به درستي اين موضوع را رعايت نكنيد، كاكتوس شما خشك خواهد شد. 

يكي از بهترين راه ها پياده كردن نحوه نگهداري از كاكتوس، پرسيدن از باغباني است كه گياه را خريداري مي كنيد. با توجه به دانش باغبان در نگهداري از انواع گياهان، خيالتان راحت خواهد شد كه ديگر مشكلي نخواهيد داشت. 

اگر هم نام نوع كاكتوس تان را مي دانيد، مي توانيد به راحتي آن را در گوگل جستجو كنيد.

مثل نگهداري كاكتوس ماري يا نگهداري كاكتوس تيغ دار.

اولين توصيه اي كه براي شما دارم، آن است كه اگر كاكتوس تان در مرحله رشد است، حتما به آن به خوبي آب بدهيد. آب مناسب در اين مرحله، مي تواند رشد كاكتوس شما را بيشتر كند. اين آب دهي بيش از 2 مرتبه در طول هفته نشود. 

بسته به نوع كاكتوس، ميزان آبي كه بايد بدهيد، فرق مي كند. مثلا كاكتوس اپونتيا اكيوس نسبت به آستروفيتوم ميروستيگما نودوم، نياز به آب بيشتري دارد. 

حتما اين مورد را از گل فروشي اي كه كاكتوس را تهيه كرده ايد بپرسيد. 

موردي كه گفتم براي كاكتوس هاي در حال رشد بود؛ اگر كاكتوس شما به مرحله اي رسيده است كه ديگر رشد نمي كند، بايد ميزان آب دهي به آن را كم كنيد. 

نور خورشيد يكي از مهم ترين عامل هاي رشد كاكتوس است. اگر نور خورشيد به درستي به اين گياهان نرسد، نگهداري كاكتوس، بسيار سخت خواهد شد. 

پيشنهاد مي كنيم هر روز پنجره خانه تان را باز كنيد و كاكتوس را جلوي نور آفتاب قرار دهيد. 

حتما به اين نكته خيلي مهم توجه كنيد كه كاكتوس بايد به صورت مستقيم و بدون هيچ مانعي بر سر راهش، نور خورشيد را دريافت كند، در غير اين صورت، عمل فوتوسنتز به درستي صورت نمي گيرد و احتمال خشك شدن گياه تان است. 

دماي محيط، مهم ترين عامل بعدي در رشد كاكتوس است. در زمان رشد، كاكتوس به محيطي با دماي گرم نياز دارد؛ اما اگر كاكتوس رشد خودش را كرده باشد، بايد محيطي با دماي پايين براي آن مهيا كنيد. 

فراموش نكنيد نوع كاكتوس شما بر نگهداري كاكتوس اثر مسقتيم دارد و حتما از يك متخصص راهنمايي بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۰۹ توسط:زيباتر موضوع:

علت باد گرم كولر گازي پنجره اي را چگونه پيدا كنيم؟

در نوشته قبلي برايتان از علت خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت گفتم و 3 علت براي عيب يابي آن بيان كردم. 

در اين نوشته، مي خواهم به يكي ديگر از مشكلات رايج كولر گازي اشاره كنم: باد گرم كولر گازي پنجره اي.

اگر نوشته هاي قبلي من را خوانده باشيد، برايتان گفته ام كه درخواست از يك تعميركار حرفه اي كولر گازي، بسيار بهتر از آن است كه خودتان دست به كار شويد و شروع به تعمير كولر گازي كنيد. 

پيدا كردن علت باد گرم كولر گازي پنجره اي هم، از اين دست است. اگر نتوانيد به درستي عيب يابي كنيد و عامل باد گرم كولر گازي را پيدا كنيد، درنهايت كارتان به يك تعميركار كولر گازي مي افتد و بايد هزينه بيشتري هم براي تعمير كولر گازي كنيد. 

برويم سراغ يكي از شايع ترين علت هاي خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت.

گرفتگي فيلتر هواي كولر گازي درون دستگاه: كولر گازي براي دميدن باد خنك به درون محيط، نياز به آن دارد كه از بيرون هوا را به درون خودش بكشد و به درون محيط بدمند. در اين بين، فرايندي طراحي شده تا هواي گرم را به درجه مناسب برساند و وارد محيط كند. 

بر سر راه مكنده كولر گازي (فن اينورتر بيروني)، فيلتر هوايي تعبيه شده است تا در اولين مرحله، ذراتي مثل گرد و خاك كه داراي اندازه بزرگتري نسبت به ديگر اجزا هوا هستند، جدا شوند تا علاوه بر آن كه وارد محيط شما نشوند، از كاهش عملكرد كولر گازي هم جلوگيري كنند. 

در صورتي كه اين فيلتر بگيريد و گرد و خاك زيادي بر رويش بنشيند، مكنده كولر گازي ديگر نمي تواند هوا را از خارج بگيريد و فرايند كاهش دما را انجام دهد. به همين دليل، مي بينيد كه باد كولر گازي گرم شده است. 

براي رفع اين مورد علاوه بر آن كه مي توانيد از خدمات سرويس كولر گازي استفاده كنيد؛ خودتان هم مي توانيد دست به كار شويد!

در يك سطل كوچك، آب، سركه و در حد يكي دو قطره مايع دستشويي را با هم مخلوط كنيد. به شكلي كه در انتها محلول خيلي جزئي كف داشته باشد. 

يك اسكاچ در سطل كنيد و بعد از آن بر روي پنل خارجي بكشيد. پس از مدتي مي بينيد كه آب قهوه اي رنگ كه تركيب گرد و خاك و محلول شما است، جاري مي شود. 

به همين راحتي با يكي از علت هاي باد گرم كولر گازي پنجره اي يا هر نوع ديگري از كولر گازي، آشنا شديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۴۵ توسط:زيباتر موضوع:

يافتن علت خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت

در اين نوشته از سايت زيابتر (zibatar.اين نام مجاز نمي باشدblog.com) براي شما مي خواهم يك مطلب بسيار جذاب كه با استفاده از آن خودتان بتوانيد مشكل كولر گازي تان را رفع كنيد، آشنا كنم. 

اگر نوشته هاي قبلي من را مطالعه نكرده ايد، همين الان به آن ها رجوع كنيد. بعيد مي دانم خدمات سرمايشي بخواهيد و محتواي تعمير كولر گازي من، موضوع جديدي را براي شما، پوشش نداده باشد. 

از اين ها كه بگذريم، امروز برايتان مي خواهم از علت خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت بگوييم.حس بدي است، نه؟ وقتي مي آييد كولر را روشن كنيد و روشن نمي شود. 

برويم كه به شما بگويم چه مواردي موجب خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت مي شوند.  

1. خرابي در برد كولر گازي:

برد كولر گازي، مثل مغز است براي انسان. اگر خدشه اي در عملكرد آن به وجود بيايد، عملكرد دستگاه مختل خواهد شد. فرض كنيد مي خواهيد دماي كولر گازي را افزايش دهيد، اما نمي شود و فقط مي توانيد آن را كاهش دهيد. 

در چنين مواقعي است كه حتما بايد از تعميركار كولر گازي كمك بگيريد. البته فردي كه در تعمير برد كولر گازي تجربه و دانش لازم را دارد. بسياري از تعميركاران كولر گازي، در اين زمينه تخصص لازم را ندارند. 

زياد نگران نشويد. مورد 2 را هم بخوانيد كه و اگر مشكل كولر گازي تان رفع نشد، نگران بمانيد. 

2. قطع شدن سيم كولر گازي

خيلي از مواقع، به خصوص اگر كولر گازي تان قديمي است، سيم ها شروع به قطع شدن مي كنند؛ به خصوص اگر در جايي از مسير، خم شده باشند. 

به همين خاطر است كه هميشه پيشنهاد مي كنيم سيم كولر گازي يا هر وسيله الكتريكي ديگر را تحت فشار قرار ندهيد. 

رفع اين مورد هزينه چنداني براي شما ندارند. تنها اجرت تعميركار و هزينه خود سيم. 

مطمئن باشيد اين مشكل، بسيار راحت تر از مورد 1، حل خواهد شد.

البته حتما نگاهي هم به پريز خودتان بيندازيد تا دو شاخ، از پريز خارج نشده باشد. 

3. خرابي كمپرسور:

يكي از قطعات مهم در كولر گازي كه مي تواند علت خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت بشود، كمپرسور است. 

در صورتي كه كمپرسور به درستي شروع به كار نكند يا مشكلي براي آن پيش بيايد، احتمالا يكي از اين دو مورد براي شما پيش مي آيد:

يك. به هنگام روشن شدن كولر گازي، يك صداي خفيف مي شنويد و بعد از آن كولر خاموش مي شود. 

دو. كولر گازي روشن مي شود؛ اما صدايي از خودش ندارد و پس از چند دقيقه مجدد خاموش مي شود. 

فراموش نكنيد پيدا كردن علت خاموش شدن ناگهاني كولر اسپليت نيازمند تخصص است. پيشنهاد مي كنم به نوشته هاي قبلي من رجوع كنيد كه در آن به نحوه پيدا كردن بهترين تعمير كولر گازي شهر خودتان اشاره كرده ام. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۲۵ توسط:زيباتر موضوع:

تعمير كولر آبي تهران

ممنونم كه من را در زيباتر دنبال مي كنيد. اشتراك گذاري مطالبي كه مي نويسم، قوت قلب من خواهد شد تا براي شما از خدمات بيشتري بگويم. چه تعمير كولر گازي در تهران باشد و چه تعمير كولر آبي در تهران. چه نقاشي ساختمان تهران باشد و چه اسباب كشي در تهران.

از اين ها كه بگذريم، برويم سراغ اصل مطلب اين نوشته. تعمير كولر آبي تهران.

اگر يادتان باشد در نوشته قبلي از تعمير كولر آبي برايتان گفتم؛ اما اشاره اي به تهران نكردم.

با توجه به جمعيت تهران و تعداد درخواست هاي كولر آبي در اين شهر، نوشتن يك نوشته اختصاصي را برايش مناسب ديدم.

برويم سراغ اولين سوالي كه بايد از خودتان بپرسيد. من كجاي تهران ساكنم؟

شايد بگوييد، اين سوال چه ربطي به تعمير كولر آبي دارد. احتمالا شما هم تعميرگاه هاي محلي را ديده ايد كه فقط در محله شما خدمات تعمير كولر آبي مي دهند؛ و درنهايت يكي دو منطقه اين سو و آن سو مي روند؛ و اگر هم يك بار از آن ها خدمات گرفته باشيد، صحبتي از هزينه رفت و آمدشان و چنين چيزهايي نكرده اند.

اما در صورتي كه شما درخواست تعمير كولر آبي در تهران را از تعميركاري كنيد كه در محل شما نيست؛ اينجا است كه اين سوال مرتبط مي شود. بايد هزينه رفت و آمد تعميركار را بدهيد.

در تهران هم كم محله نداريم. از صادقيه، آزادي، گيشا، انقلاب، گارگر گرفته تا آن سوي شهر كه بشود شريعتي و تجريش و پاسداران تا آن سوي شهر كه شوش و مولوي و راه آهن هست تا آن سوي شهر كه مي شود شهرك غرب.

ديديم كه يك محله بر قيمت تعمير كولر آبي در تهران شما اثر مي گذارد. چه برسد ديگر چيزها.

اگر نوشته قبلي را بخوانيد به اين موضوع اشاره كردم كه دريافت فاكتور خيلي مهم است. فرض كنيد من براي تعمير كولر آبي شما در تهران بيايم و پمپ آب چيني بي كيفيت براي شما نصب كنم؛ و دو روز بعد بسوزد. اگر فاكتور رسمي گرفته باشيد، كارتان براي پيگيري آسان خواهد بود.

اگر نه، ديگر كار از كار گذشته و بايد از يك متخصص ديگر بخواهيد بيايد و تعمير را براي شما انجام دهد.

يك فاكتور رسمي ساده، مي تواند جلوي چنين پيامدهايي را بگيرد. البته شايد متخصص بگويد كه چون در حال صدور فاكتور هستم، كمي بر روي هزينه ها اضافه خواهد شد؛ اما پرداخت اين هزينه بيشتر، به مشكلات بعد از آن، غالب مي شود.

فرقي ندارد در كدام شهر هستيد و تعمير كولر آبي در تهران مي خواهيد يا تعمير كولر آبي در كرج. به متخصص بگوييد از قطعات با كيفيت براي شما استفاده كند تا خيالتان راحت شود كه موردي براي تعيمر كولر آبي شما در تهران، پيش نخواهد آمد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۸:۴۱ توسط:زيباتر موضوع:

تعمير كولر آبي تخصصي

در اين نوشته از زيباتر، مي خواهم برايتان از تعمير كولر آبي بگويم. احتمالا نوشته من در مورد تعمير كولر گازي را خوانده ايد؛ كه اگر نخوانده ايد، پيشنهاد مي كنم حتما اول به آن رجوع كنيد و بعد برگرديد و اين نوشته را بخوانيد.

هوا خيلي گرم شده است و همه ما هم شروع به روشن كردن كولرهاي آبي و گازي خودمان كرده ايم؛ اما واي اگر به درستي كار نكنند. در اين گرما، بايد منتظر بمانيم تا يك تعميركار حرفه اي بيايد و كار را به دست بگيرد و شروع به تعمير كولر آبي كند.

تصورش هم طاقت فرسا است؛ اما چه مي شود كرد. شده است. الان بايد به فكر يك نفر باشيم كه در تعمير كولر آبي، به صورت حرفه اي كار مي كند. اينجوري خيالمان راحت مي شود كه كار را به يك كار دان سپرده ايم و مشكلي باز برايمان اتفاق نمي افتد.

اگر يادتان باشد در تعمير كولر گازي گفتم كه اگر فرد مقابل تخصص نداشته باشد، بايد هزينه دو چنداني كنيم تا كولر گازي نيمه خراب شده مان را تعيمر كنيم.

در مورد تعمير كولر آبي هم اين موضوع صدق مي كند. اگر تعمير توسط فرد درستي اتفاق نيفتد، اين مورد را داريم كه يك تعميركار كولر آبي را بياوريم تا كار را به دست گيرد.

يادتان است از بازار خدمات ايران مي گفتم و بيان كردم به راحتي مي توان درخواست تعمير كولر آبي در آن داشت. نامش خدمت از ما بود. با چند كليك به راحتي مي تواني در خدمت از ما، درخواست تعمير كولر آبي بگذاري؛ و بعد از اين كه هزينه ها را ديدي، فرد مناسب تر و نزديك تر به آدرس خودت را انتخاب كني تا معطل آمدن تعميركار از آن ور شهر هم نشوي.

بگذاريد كمي هم از قيمت تعمير كولر آبي براي شما بگويم تا با خيال آسوده، بدانيد قيمت تعمير آن در چه رنج قيمتي است.

خب اول از اين بگويم كه اگر كولر شما نياز به قطعي پيدا كند، هزينه آن به صورت جداگانه گرفته مي شود. در چنين مواردي فراموش نكنيد كه حتما فاكتور بگيريد كه اگر نگيريد و آن قطعه نامرغوب از آب در بيايد، دستتان به جايي بند نيست.

كلا براي هر خدمتي كه دريافت مي كنيد، يك فاكتور رسمي كه شامل اجرت و قيمت قطعات است بگيريد تا فردا روزي بتوانيد به آن رجوع كنيد.

دومين موردي كه بايد در نظر بگيريد، اجرت تعميركار است. هر تعميركار نسبت به افراد ديگر، قيمت كمتر يا بيشتري مي گيرد. بسته به سابقه و مهارتي كه دارد، اجرت تعميركار كولر آبي مشخص خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۰:۴۹ توسط:زيباتر موضوع:

تعمير كولر گازي در تهران

كلان شهرها، به خصوص تهران، بيشترين ميزان تعمير كولر گازي را به خودشان اختصاص مي دهند؛ در كنار اين مورد، تعمير كولر گازي در تهران را در نظر بگيريد.

برخي از تعميركارها تازه شروع به فعاليت كرده اند و برخي از قبل داراي سابقه هستند و شناخته شده اند. البته برخي هم هستند كه سال ها دارند فعاليت مي كنند، اما نام خوشي از آن ها نيست

برخي از تعميركاران چه در تهران يا چه در ديگر شهرها، تخصص لازم براي تعمير را ندارد و هزينه هاي شما بيشتر مي شود

در برخي اوقات هم بايد پول تعمير ناصحيح اتفاق افتاده را پرداخت كنيد؛ و هم پرداخت هزينه به يك تعميركار حرفه اي براي برطرف كردن مشكلات كولر در كنار مشكلات جديد ايجاد شده!

تازه به اين مورد هم كاري نداشته باشيم كه گاهي كولر شما چنان خراب مي شود كه ديگر قابل استفاده نيست.

بعيد مي دانم تا به اين جا سر اين موضوع كه تعمير كولر گازي در تهران يا چه در ديگر شهرها كاري تخصصي است به توافق نرسيده باشم

تازه در مطلب قبلي (تعميرات كولر گازي) اشاره كردم، كه برند كولر گازي را هم حتي در نظر بگيريد

تعمير كولر گازي ال جي در تهران با تعمير كولر سامسونگ در تهران، بايد توسط دو متخصص مختلف انجام شود؛ مگر اين كه تعميركار براي تعمير هر دو نوع كولر گازي، قبلا آموزش ديده باشد

اگر من به خانه شما بيايم و از كولر سامسونگ سر در نياورم، مي گويم اين قطعاتش نياز به تعمير دارد؛ در صورتي كه واقعا چنين نبوده و به خاطر شناخت فني كم من از كولر سامسونگ، فكر كرده ام كه مثل كولر گازي ال جي است

پس اولين مورد كه نبايد فراموش كنيد، تعمير كولر گازي در تهران، توسط افراد حرفه اي است. در غير اين صورت افزايش هزينه هايتان را به جان خريده ايد

دومين موردي كه بهتر است به آن دقت كنيد؛ تعمير كولر در تهران به صورت در محل است

چرا؟ چون به اين طريق، ديگر نيازي به آن نمي شود كه كولر گازي شما (اينورتر داخلي يا خارجي) از جاي خودش باز شود؛ و از آن طرف، متخصص يك بار ديگر هم به خانه شما براي نصب آن بيايد

البته در موارد خاص، چنين موردي قابل پذيرش است. مثل تعمير برد يا در مواردي كه حتما بايد كولر گازي در تعميرگاه مورد موشكافي قرار بگيرد

در صورتي كه تعمير كولر گازي در تهران شما در محل صورت بگيرد، ديگر نيازي نيست هزينه اياب ذهاب تعميركار كه بايد به كارگاه خودش برود و كولر گازي را تعمير كند و به شما برگرداند، بدهيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۴:۴۷ توسط:زيباتر موضوع:

تعمير كولر گازي تخصصي

تعمير كولر گازي، تخصص ما است. احتمالا اين شعار را هميشه شنيده ايد. اين مرتبه من مي خواهم براي شما، از تعمير كولر گازي و دردسرهاي آن براي شما بگويم.

اگر مطالب قبلي من را نخوانديد، واقعا حيف است كه نخوانده ايد. پيشنهاد مي كنم ابتدا به مطالب قبلي كه در مورد انتخاب متخصص براي اسباب كشي و نقاشي ساختمان و ... نوشته ام رجوع كنيد؛ بعد به سراغ اين مطلب بياييد. 

خب برويم سراغ تعمير كولر گازي، خدمت داغ اين روزهاي گرم تابستاني كه عرق از جبين همه ما در آورده است.

اين مورد را بدانيد كه بهتر است به برند كولر گازي تان توجه كنيد؛ و بعد از نمايندگي مربوطه آن درخواست تعمير كنيد. فردي مثل من كه كولر گازي سامسونگ دارم، بهتر است از خود نمايندگي سامسونگ درخواست تعمير كنم، نه نمايندگي ال جي!

بگذاريد از چند برند معتبر كولر گازي نام ببرم: 

  • تعمير كولر گازي ال جي
  • تعمير كولر گازي سامسونگ
  • تعمير كولر گازي دوو
  • تعمير كولر گازي اسنوا
  • تعمير كولر گازي اجنرال
  • تعمير كولر گازي بوتان
  • تعمير كولر گازي اسنوا

مورد بعدي كه بايد به آن دقت كنيم، نوع كولر گازي است. ما انواع كولر گازي داريم، از جمله:

  • تعميرات كولر گازي پنجره اي
  • تعميرات كولر گازي ايستاده
  • تعميرات كولر گازي خورشيدي
  • تعميرات كولر گازي ديواري
  • تعميرات كولر گازي سقفي كاستي
  • تعميرات كولر گازي سقفي كانالي

خب حالا كه با انواع اسپليت آشنا شنيدم، برويم ادامه مطلب تعمير كولر گازي.

يادتان است در ابتداي نوشته به يك شعار اشاره كردم؟ تعمير كولر گازي تخصص ما است.

خب واقعا از كجا بايد درخواست تعمير كنيم؟ از هر تعميرگاه يا نمايندگي رسمي اي كه نزديك ما بود يا مثلا يك ربع وقت بگذاريم و با چند تعميرگاه تماس بگيريم؟

هر آدم عاقلي دوست دارد از چند نفر قيمت و مشاوره بگيريد. بيشتر وقت گذاشته؛ اما خب تعمير كولر گازي اگر درست انجام نشود، در اين وضعيت گراني، خريدن يك كولر گازي، اگر بعيد نباشه؛ براي بسياري دور است. 

يادتان است در نوشته هاي قبلي ام به يك بازار خدمات اشاره كردم كه به صورت آنلاين شما مي توانستيد هر درخواستي داشتيد را بگذاريد و از چند متخصص آن حوزه، قيمت بگيريد و سوابق آن ها را ببينيد؟

حتي تا سوء سابقه و گواهي فني آن ها! باور كنيد چيز عجيبي است كه تا قبل از آن در ايران نبوده. 

تعمير كولر گازي خدمت از ما، يكي از بهترين انتخاب هايي هست كه شما مي توانيد داشته باشيد. بدون هيچ پول دادني، مي توانيد درخواست بدهيد و سوابق را چك كنيد. 

حتي شايد بگوييد متخصص ها را ديدم و مورد تاييد من نبودند؛ بعيد مي دانم، اما اگر چنين شد، روش سنتي را بايد در پيش گيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۱۷ توسط:زيباتر موضوع:

اسباب كشي تهران

همان طور كه قبلا براي شما گفتم، زيباتر جايي هست كه من سعي مي كنم براي شما از خدمات مختلف بنويسم تا بتونيم در كنار هم، خدمات بهتري دريافت كنيم؛ و شما هم با اشتراك گذاري زيباتر، من را خوشجال خواهيد كرد . 

از جمله خدمات پر استفاده در تهران، اسباب كشي تهران هست. قبلا در نقاش ساختمان تهران، به شما گفتم كه چطور مي توانين يك نقاش حرفه اي در تهران پيدا كنيد. 

در اين نوشته، براي شما از پيدا كردن شركت اسباب كشي تهران معتبر مي گويم؛ تا با خيالي آسوده تر بتوانيم اثاثيه خودمان را جا به جا كنيم؛ و البته براي شما قبلا نوشته اي با عنوان قيمت اسباب كشي نوشته ام. 

برويم سراغ پيدا كردن يك شركت اسباب كشي تهران معتبر. 

خيلي مهم است كه از مجوزهاي لازمه اين شركت ها آگاه باشيد. بسياري از آن ها، فاقد مجوز هستند و اين مي توانيد مشكلات زيادي براي شما ايجاد كنيد. 

جداي از اين كه پيشنهاد مي كنيم از مجوزهاي آن ها آگاه شويد، حتما يكي از اعضاي خانواده يا شركت را همراه وانت بار بفرستيد تا خاطر جمع باشيد.

دومين موردي كه مي تواند به شما كمك كند، قيمت پيشنهادي شركت اساب كشي است. خيلي ها پيشنهاد اسباب كشي ارزان مي دهند در صورتي كه حتي راننده، گواهي نامه ندارد!

در نتيجه فكر نكنيم اسباب كشي ارزان در تهران، بي حكمت است. هر چه قدر پول بدهيد، همان قدر آش مي خوريد (بيشتر مواقع البته).

قبل از آن كه اساب كش به خانه شما بيايد، حتما از او قيمت بخواهيد. اگر در مورد قيمت سوال داريد، بالاتر لينك نوشته ديگرم را براي شما گذاشته ام. 

يكي از روش هايي كه مي توانيد با خاطر جمعي بيشتري به دنبال اسباب كشي تهران بگرديد، درخواست در اپ اسنپ يا الوپيك هست. 

اشخاص براي ثبت نام، بايد سفته اي قرار دهند تا در صورتي كه براي اثاثيه شما مشكلي پيش آمد، به راحتي بتوانيد خسارت حاصل شده را دريافت كنيد. 

البته يكي از مشكلاتي كه الوپيك و اسنپ دارند، شما نمي توانيد خودتان فرد اسباب كش را انتخاب كنيد. يادتان است در نوشته قبلي khedmatazma.com را به شما معرفي كردم.

شما وقتي در وبسايت يا اپ آن ها درخواست خودتان را ثبت كنيد، از چند شركت مي توانيد قيمت بگيريد. از طرفي، مي توانيد سوابق اسباب كش ها را بررسي كنيد. 

نه در اسنپ و نه در الوپيك، چنين امكاني را نداريد؛ و البته در khedmat az ma مي توانيد جواز اسباب كش هاي فعال در تهران را بررسي كنيد. 

اگر با اين نوشته توانسته ايد شركت اسباب كشي تهران معتبر پيدا كنيد، حتما با ديگران به اشتراك بگذاريد كه من بيشتر برايتان بنويسم. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۲:۴۹ توسط:زيباتر موضوع:

قيمت اسباب كشي (نرخ رسمي)

احتمالا شما هم اين تجربه را داشته‌ايد كه درخواست اسباب كشي داشته ايد؛ اما وقتي اسبا كش به محلي كه گفته ايد آمده، قيمت بيشتري از شما طلب كرده و شما برايتان سوال شده چرا بايد هزينه بيشتري پرداخت كنيد، در صورتي كه از قبل قيمت اسباب كشي را طي كرده ايده.

خب، من در اين مطلب از زيباتر، به شما مي گويم چرا. با من همراه شويد.

تا فراموش نكرده ام، به شما بگويم كه نوشته اي در مورد اجرت نقاشي ساختمان دارم كه شايد به كارتان بيايد. برويم سراغ اصل مطلب اين نوشته، يعني: قيمت اسباب كشي.

اول از همه بايد از اين مورد آگاه باشيد كه در اتحاديه باربري و حمل و نقل، هر شهر منطقه بندي شده است. اين منطقه بندي، با آن چيزي كه با عنوان مناطق چندين گانه هر شهر مي شناسيد، فرق دارد. 

خب، اين مناطق به چه كاري مي آيند؟ فرض كنيد من مي خوام از ميدان وليعصر تهران به ميدان تجريش تهران بروم. قيمت اسباب كشي بر چه مبنايي تعيين مي شود؟

بر مبناي آن كه اثاث من، چند منطقه را طي مي كند تا به ميدان تجريش برسد. 

حتي اگر جايي كه مي خوام اسباب كش بار من را ببرد، يك خيابان با جاي فعلي فاصله داشته باشد؛ اما آن خيابان در منطقه ديگر تعيين شده توسط اتحاديه باشد، من بايد تعرفه اسباب كشي از يك منطقه به منطقه ديگر را پرداخت كنم. 

اين مهم ترين موردي هست كه روي قيمت اسباب كشي اثر دارد و بايد آگاهي خوبي نسبت به آن داشته باشيد. 

برويم سراغ دومين عامل: نوع ماشيني كه براي اسباب كشي به محل شما اعزام مي شود. 

هر كدام از ما، ميزان مختلفي از اثاث منزل داريم. طبيعتا براي جا به جايي آن، نياز به ماشين با امكان انتقال ميزان مختلفي از اثاثيه است. 

حتما قبل از آمدن اسباب كش، بگوييد كه ميزان اثاث شما چقدر است. به اين شكل، شركت اسباب كشي متوجه مي شود براي شما نيسان بار بفرست يا ماشين ديگري. 

وسايل اثاث كشي، سومين عامل اثرگذار بر قيمت اسباب كشي شما خواهد بود. مثل بسياري از ما كارتن‌هاي لازم را داريم؛ اما پلاستيك حباب دار لازم براي مبلمان يا يخچال و چنين وسايلي را در خانه نداريم. 

در نتيجه حتما اين مورد را در نظر بگيريد. 

خب تا اينجا براي شما از سه عامل اثرگذار بر قيمت اسباب كشي گفتم؛ ولي خب اين سوال هست كه از كجا قيمت بگيريم.

قيمت اساب كشي در خدمت از ما، پاسخ شما است. به اين شكل از چند شركت اثاث كشي مي تواند هزينه تقريبي را دريافت كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۵۵ توسط:زيباتر موضوع:

نقاش ساختمان تهران

در مطلب قبلي از زيباتر، براي شما از اجرت نقاشي ساختمان، گفتم. خب، امروز مي خواهيم برويم سراغ نقاش ساختمان تهران

شايد بشود گفت در كلان شهرهايي مثل تهران، شرايط با ديگر شهرهاي كشور فرق مي كند. از اجرت و قيمت تمام شده نقاشي ساختمان بگيريد تا پيدا كردن يك نقاش ساختمان حرفه اي كه در تهران فعاليت مي كند. 

اول از همه اين را در نظر بگيريد كه اجرت نقاش ساختمان تهران، گران تر از باقي شهرها است. در مطلب قبلي، وقتي براي شما از موارد تاثيرگذار بر اجرت گفتم، يك عامل را در نظر نگرفته بودم. شهري كه در آن نياز به نقاش ساختمان مي خواهيد. 

طبيعتا قيمت زندگي در شهر تهران بيشتر از باقي شهرها است. در نتيجه، تعجب نكنيد كه اگر اجرت نقاشي ساختمان در باقي شهرها 500 هزار تومان است، در تهران 1 ميليون تومان باشد. 

به ياد داريد گفتم از مراجع خدمات به صورت آنلاين، نقاش ساختمان را بخواهيد؟ يكي از دلايلش قيمت است كه مي توانيد قبل از آمدن نقاش به خانه يا شركت شما به دست بياوريد. اگر آن مطلب را نخوانده ايد، پيشنهاد مي كنم همين الان آن را بخوانيد و بعد به اين مطلب برگرديد. 

اجرت نقاشي ساختمان 99

 فكر كنم تا به الان توانسته باشم بگويم كه اجرت نقاش ساختمان تهران، گرانتر از باقي شهرها است. حالا برمي گرديم سراغ انتخاب نقاش ساختمان تهران. 

جالب است بدانيد برخي شركت هاي ديزاين و دكوراسيون، نقاش ساختمان دارند. در نتيجه، زماني كه درخواست ديزاين خانه يا شركت خودتان را مي كنيد؛ با خيال آسوده مي توانيد از نقاش ساختمان شركت استفاده كنيد. 

دليل پيشنهاد اين روش، آشنايي نقاش ساختمان با تمامي نكات ديزاين خانه و دكوراسيون خانه است. تصميم گيري رنگ هر يك از ديوارهاي خانه شما توسط يك تيم حرفه اي انجام مي شود كه سرپرست نقاش هاي ساختمان شركت، يكي از اعضا آن است. 

در نتيجه، خيال شما از اين راحت خواهد بود، كه بهترين رنگ و بهترين روش براي رنگ آميزي ديوارها و سقف شما انتخاب مي شود. 

البته به اين مورد توجه كنيد كه قيمت نقاش ساختمان تهران، در چنين حالتي بيشتر مي شود. چون كه مهارت بالايي دارد و به صورت كامل حرفه اي به شما خدمات مي دهند. 

در صورتي كه از اين شركت ها بگذريم، افرادي هستند كه به صورت مستقل چندين سال است كه در اين شغل فعاليت مي كنند. برخي از نقاش ها، به قدري حرفه اي هستند كه به تمام نكاتي كه بايد، آگاه هستند و شما با آسودگي كامل مي توانيد نقاشي ساختمان را به آن ها بسپاريد. 

در اين نوشته از زيباتر، سعي كردم براي شما از نقاش ساختمان تهران بگويم. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۱۷ توسط:زيباتر موضوع: