زيباتر زيباتر .

زيباتر

تعمير كولر آبي تخصصي

در اين نوشته از زيباتر، مي خواهم برايتان از تعمير كولر آبي بگويم. احتمالا نوشته من در مورد تعمير كولر گازي را خوانده ايد؛ كه اگر نخوانده ايد، پيشنهاد مي كنم حتما اول به آن رجوع كنيد و بعد برگرديد و اين نوشته را بخوانيد.

هوا خيلي گرم شده است و همه ما هم شروع به روشن كردن كولرهاي آبي و گازي خودمان كرده ايم؛ اما واي اگر به درستي كار نكنند. در اين گرما، بايد منتظر بمانيم تا يك تعميركار حرفه اي بيايد و كار را به دست بگيرد و شروع به تعمير كولر آبي كند.

تصورش هم طاقت فرسا است؛ اما چه مي شود كرد. شده است. الان بايد به فكر يك نفر باشيم كه در تعمير كولر آبي، به صورت حرفه اي كار مي كند. اينجوري خيالمان راحت مي شود كه كار را به يك كار دان سپرده ايم و مشكلي باز برايمان اتفاق نمي افتد.

اگر يادتان باشد در تعمير كولر گازي گفتم كه اگر فرد مقابل تخصص نداشته باشد، بايد هزينه دو چنداني كنيم تا كولر گازي نيمه خراب شده مان را تعيمر كنيم.

در مورد تعمير كولر آبي هم اين موضوع صدق مي كند. اگر تعمير توسط فرد درستي اتفاق نيفتد، اين مورد را داريم كه يك تعميركار كولر آبي را بياوريم تا كار را به دست گيرد.

يادتان است از بازار خدمات ايران مي گفتم و بيان كردم به راحتي مي توان درخواست تعمير كولر آبي در آن داشت. نامش خدمت از ما بود. با چند كليك به راحتي مي تواني در خدمت از ما، درخواست تعمير كولر آبي بگذاري؛ و بعد از اين كه هزينه ها را ديدي، فرد مناسب تر و نزديك تر به آدرس خودت را انتخاب كني تا معطل آمدن تعميركار از آن ور شهر هم نشوي.

بگذاريد كمي هم از قيمت تعمير كولر آبي براي شما بگويم تا با خيال آسوده، بدانيد قيمت تعمير آن در چه رنج قيمتي است.

خب اول از اين بگويم كه اگر كولر شما نياز به قطعي پيدا كند، هزينه آن به صورت جداگانه گرفته مي شود. در چنين مواردي فراموش نكنيد كه حتما فاكتور بگيريد كه اگر نگيريد و آن قطعه نامرغوب از آب در بيايد، دستتان به جايي بند نيست.

كلا براي هر خدمتي كه دريافت مي كنيد، يك فاكتور رسمي كه شامل اجرت و قيمت قطعات است بگيريد تا فردا روزي بتوانيد به آن رجوع كنيد.

دومين موردي كه بايد در نظر بگيريد، اجرت تعميركار است. هر تعميركار نسبت به افراد ديگر، قيمت كمتر يا بيشتري مي گيرد. بسته به سابقه و مهارتي كه دارد، اجرت تعميركار كولر آبي مشخص خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۰:۴۹ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :