زيباتر زيباتر .

زيباتر

"تعمير پكيج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحاديه [شهريور ۹۹]

به نظر مي‌رسد پكيج يكي از ضروري‌ترين وسايل در منزل است. به خصوص در شب‌هاي سرد سال كه نقش آن در زندگي ما پررنگ‌تر مي‌شود. پكيج ديواري به علت مزايايي كه دارد، جايگزين مناسبي براي آبگرمكن و موتورخانه است.

پكيج وظيفه تامين آب گرم مصرفي را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبي عمل كند، در هر لحظه‌اي كه به آب گرم نياز داشته باشيم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزي كه پكيج يا لوله‌هاي پكيج دچار مشكل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهاي تابستان، خرابي پكيج در شب‌هاي زمستان نيز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبري است و نه گرمي رادياتورها. اگر پكيج روشن نمي‌شود يا آب و رادياتورها سرد است، سريعا بايد براي يافتن تعميركار براي تعمير پكيج اقدامي كنيم.

اگر در شهر بزرگي مانند تهران زندگي مي‌كنيد، متخصص و تعميركار پكيج مي‌شناسيد؟ در موارد اضطراري، آيا روشي را براي تعمير پكيج شبانه روزي در نظر داريد؟

نزديك‌ترين متخصصين تعمير پكيج تهران

در شهري مانند تهران، ممكن است دسترسي به تعميركار پكيج براي بسياري از افراد فراهم نباشد. مواردي از قبيل آشنا نبودن با تعميركاران و متخصصين تعمير پكيج تهران، نداشتن وقت كافي براي پيدا كردن تعميركار و تجربه‌هاي ناموفق در زمينه تعميرات، ممكن است اقدام براي تعمير و سرويس پكيج را به تعويق بيندازيم.

همچنين در تهران، براي تعميركار و درخواست كننده خدمات، نزديك بودن تعميركار به ساختمان و منزل مزيت به شمار مي‌رود.

در پايان اين مطلب به شما خواهيم گفت كه چگونه بهترين و نزديك‌ترين تعميركار پكيج را در هر محله‌اي از شمال، غرب، شرق و جنوب و يا مركز تهران در بيابيد.

مشكلات رايج پكيج چيست؟

امروزه انواع برندهاي پكيج با سوخت‌هاي متفاوت در بازار موجود است. در ايران، پكيج گازي از محبوبيت بيشتري نسبت به پكيج برقي برخوردار است. بيشترين خرابي نيز مربوط به پكيج ديواري است.

اگر سيستم گرمايشي ساختمان شما پكيج است، حتما يك بار مواردي مشابه زير را تجربه كرده‌ايد.

*روشن نشدن يا خاموش شدن ناگهاني پكيج

*گرم نشدن آب پكيج

*كاهش فشار آب پكيج

*نشتي و چكه آب از پكيج

*سرد بودن رادياتور و شوفاژ

*صدا دادن پكيج هنگام روشن شدن

*نمايش كد ارور بر روي نمايشگر دستگاه

وجود نقص در قطعات پكيج، مي‌تواند منجر به بروز مشكلات بالا در دستگاه شما شود. همچنين در نظر داشته باشيد كه عمر دستگاه شما، متناسب با برند پكيج متفاوت است. اگر پكيج باكيفيت نباشد، يا اگر سال‌هاست از پكيج استفاده مي‌كنيد، اختلال در عملكرد آن عجيب نخواهد بود. شما دست از تلاش براي تعمير پكيج خود برنداريد.

عيب يابي و تعمير پكيج به كمك كد خطا و ارورهاي آن

در صورت بروز خرابي در پكيج، ابتدا فشار بار پكيج را بررسي كنيد. نبايد كمتر از 1 باشد. اگر پكيج شما داراي نمايشگر است، كد خطاي آن را بررسي كنيد. اگر مي‌توانيد كد خطاي پكيج را تشخيص دهيد، علت نمايش آن را مي‌توانيد بيابيد.

كد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌هاي پكيج متفاوت است. اگر تمايل داريد خودتان پكيج را عيب يابي كنيد، مي‌توانيد كد خطاي پكيج و نام برند را در گوگل جستجو كنيد و علت آن را مطالعه كنيد.

در نظر داشته باشيد كه اگر در زمينه عيب يابي و تعمير پكيج تجربه و آشنايي نداريد، از اقدام عملي براي تعمير پكيج خود پرهيز كنيد. در اكثر موارد، اقدامات خودسرانه براي عيب يابي، ايرادهاي جدي‌تري را براي پكيج به وجود مي‌آورد.

نرخ اتحاديه تعمير پكيج

به 2 دليل اتحاديه تعمير پكيج مانند ساير اتحاديه‌ها، نرخنامه براي تعميركاران ارائه مي‌كند:

*انواع پكيج با برندها و مدل‌هاي متفاوتي در بازار موجود است

*عيب يابي و تعميرات پكيج، از ساده تا سخت دسته بندي مي‌شود.

به همين علت، نرخ ثابتي براي هزينه تعمير پكيج وجود ندارد. اما به اين معنا نيست كه هر تعميركاري بتواند براي خود نرخ تعيين كند.

تعميركار پكيج ابتدا بايد عامل خرابي پكيج را شناسايي كند، سپس هزينه را به شما به صورت دقيق اعلام مي‌كند. اما بسياري از تعميركاران باتجربه با شنيدن توضيحات شما مي‌توانند هزينه تعمير پكيج را به شما به صورت تقريبي اعلام كنند. به عنوان مثال هزينه تغيير فصل تابستان به زمستان پكيج با هواگيري، هزينه‌اي كمتري نسبت به هزينه تعويض مبدل پكيج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحاديه، هزينه اياب ذهاب براي خدمات با هزينه كم تر از 40 هزار تومان توسط تعميركار دريافت مي‌شود.

در ادامه، نرخ برخي ديگر از خدمات را براي شما آورده‌ايم:

*سرويس پكيج: 400 هزار تومان

*تعويض منبع انبساط و راه اندازي: 125 هزار تومان

*تعويض پمپ كامل با كاتاليست: 100 هزار تومان

*تعويض مبدل حرارتي: 120 هزار تومان

*تعويض مشعل: 75 هزار تومان

تفاوت تعمير و سرويس پكيج چيست؟

براي درك تفاوت تعمير و سرويس پكيج، بهتر است كه بدانيم سرويس پكيج چيست و شامل چه مواردي مي‌شود.

همه وسايلي كه روزانه از آن‌ها استفاده مي‌كنيم، به سرويس و بررسي سالانه يا ماهانه نياز دارند. براي پكيج نيز، بازبيني قطعات دستگاه و عيب يابي سيستم گرمايشي هنگام سرويس پكيج مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اسيدشويي، هواگيري پكيج، بررسي و بازبيني محل نصب پكيج و محل قرارگيري لوله‌ها، بررسي عملكرد قطعات و بخش‌هاي مختلف پكيج، بررسي ميزان فشار آب پكيج و تميز كردن دستگاه از جمله اقدامات سرويسكار پكيج است.

پس مي‌توان گفت سرويس پكيج اقدامي پيشگيرانه است كه قبل از بروز مشكلات پكيج، انجام مي‌شود.

به مرور زمان، پكيج و لوله‌هاي منشعب دچار گرفتگي و رسوب مي‌شود. ميزان رسوبات آن متناسب با سختي آب منطقه شماست. رسوبات تشكيل شده در پكيج و لوله‌هاي آب، عملكرد دستگاه را دچار مشكل مي‌كند. بنابراين حداقل سالي يك بار، قبل از پاييز بهتر است براي رسوب گيري پكيج و سرويس كردن پكيج اقدام كنيد.

دسترسي آسان به متخصصين در خدمت از ما

تا به اينجاي مطلب، با اهميت پكيج و نحوه عيب يابي آن آشنا شديد. پكيج يك دستگاه گران قيمت است كه شايد جايگزين كردن آن با دستگاهي جديد براي همه افراد امكان پذير نباشد. پس اگر شير آب را باز كرديد و ديديد كه پكيج روشن نمي‌شود، بايد سريعا براي پيدا كردن يك تعميركار باتجربه دست به كار شويد.

اگر در شهرتان، با بهترين سرويسكار و تعميركار پكيج آشنايي نداريد؛ خدمت از ما در اين زمينه به شما كمك مي‌كند. خدمت از ما بازار آنلاين خدمات ايران، دسترسي به نزديك‌ترين متخصصين در شهر خودتان را براي شما فراهم كرده است.

با ثبت درخواست رايگان تعمير پكيج در هر ساعت از شبانه روز، در اپليكيشن (ما را در كافه بازار يا گوگل پلي پيدا كنيد) و يا وب سايت خدمت از ما، مي‌توانيد از بهترين تعميركاران به رايگان قيمت بگيريد. متخصصين فعال در خدمت از ما، متناسب با توضيحات شما، پيشنهاد انجام كار ارسال مي‌كنند.

همچنين در خدمت از ما، اين امكان فراهم است كه پروفايل متخصصين و مشخصات آن‌ها را مشاهده كنيد. نظرات ساير كاربران را بخوانيد و بهترين تعميركار پكيج را متناسب با نيازتان براي انجام تعميرات انتخاب كنيد.

source


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۱۷ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :