زيباتر زيباتر .

زيباتر

نصب توري پنجره سيار

در اين مطلب از زيباتر مي خواهم براي شما از ساخت و نصب توري پنجره بگوييم و اين كه چطور در سريع ترين زمان با نصاب توري پنجره سيار، مي توانيد اقدام به نصب توري پنجره كنيد. 

اگر چند مطلب قبلي من را خوانده باشيد، برايتان از هزار و يك چيز گفته ام؛ هم از خدماتي مثل تعمير كولر آبي و گازي، هم از اسباب كشي و نقاشي ساختمان، هم از روغن سياه دانه كه مي تواند رنگ موهاي سفيد شما ره به سياه تبديل كندد؛ در اين نوشته  مي خواهم برايتان از نصب توري پنجره و مزيت به دور ماندن از جشرات در اين تابستان طاقت فرسا بگويم. 

توري پنجره، چيست؟ توري پنجره همچون حفاظي نازك؛ اما منعطف بر روي پنجره يا در مورد نظر شما قرار مي گيرد و منجر مي شود صرفا هوا اين سو و آن سو شود. 

در تابستان، طبيعتا همه ما اقدام به باز گذاشتن پنجره هاي خودمان مي كنيم؛ اما از آن طرف، برخي حشرات مثل مگس و پشه كه از اين مورد آگاهي ندارند كه بايد به محل سكونت ما وارد شوند، وارد محيط مي شوند و نمي گذارند ما به درستي از باد خنك بيرون استفاده كنيم. 

نصب توري پنجره به كمك شما مي آيد. با نصب توري بر روي پنجره هايي كه باز مي گذاريد، منجر مي شويد حشرات ديگر نتوانند وارد محيط شما بشوند و اين مزيت اصلي توري پنجره است.

اما خب، شايد شما به سرعت نياز به توري پنجره پيدا كنيد، راه حل چيست؟ سريع ترين راه براي پيدا كردن نصاب توري پنجره، درخواست خدمت نصب توري پنجره سيار است. احتمالا برخي موتورها يا ماشين ها را ديده ايد كه پشت خودشان شيشه يا توري حمل مي كنند. 

با ثبت درخواست نصب توري پنجره سيار، به راحتي مي توانيد به نصابان سيار شهر خودتان دسترسي پيدا كنيد؛ البته اين صرفا از منظر دسترسي هست. 

با توجه به سرعت عمل اين نصابان، قيمت نصب توري پنجره، براي شما كمي پيش از حالت معمول خواهد افتاد و در نتيجه بايد نسبت به اين موضوع با آگاهي كامل اقدام كنيد.

البته هزينه آن چندان نيست؛ شايد چيزي در حدود 50 هزار تومان؛ اما يكي از بهترين روش هايي است كه در اين روزهاي گرم تابستاني مي توانيد در پيش بگيريد و از اين حشرات جان سالم به در ببريد. 

در صورتي كه مي خواهيد از بهترين جايي كه خدمات نصب توري پنجره سيار ارائه مي دهند آگاه شويد، سري به نوشته هاي قبلي من بزنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۱۲ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :