زيباتر زيباتر .

زيباتر

قيمت كاشي كاري تهران

قيمت كاشي كاري بهطور كلي ، شما براي هر نوع فوت مربع حدود 15 تا 20 دلار هزينه مي كنيد. به طور متوسط ​​1500 دلار براي backsplash و 3500 دلار براي countertop است. اين شامل 5 تا 10 دلار معمولي براي هر فوت مربع براي كاشي و 4 تا 14 دلار در هر فوت مربع براي يك حرفه اي براي انجام كار است. بيشتر مالكان خانه براي نصب كفپوش چيني يا سراميك از 859 تا 2701 دلار يا به طور متوسط ​​1780 دلار هزينه مي كنند. براي كليه پروژه هاي كاشي ، هزينه هاي آن از 13.50 دلار تا 83 دلار در هر فوت مربع است.

 

قيمت كاشي كاري تهران

هزينه نصب كاشي در هر فوت مربع

هزينه مواد كاشي در هر فوت مربع

هزينه كار براي نصب كاشي

نصب كاشي پرسلن

ماشين حساب هزينه نصب كف كاشي

ديوار حمام

هزينه نصب تابلوي پشتيبان

ملاحظات ديگر

هزينه نصب بيش از كفپوش موجود

كاشي كاري برآوردگر در فضاي باز

 

بياييد داده هاي هزينه را براي شما محاسبه كنيم. موقعيت مكاني شما كجاست؟

 داده هاي هزينه بر اساس هزينه هاي واقعي پروژه است كه توسط 11764 عضو صفحه اصلي گزارش شده است.

 

هزينه نصب كاشي 13.50 تا 63 دلار در هر فوت مربع است.

كاشي يكي از متنوع ترين مصالح كف ، روتختي و ديواري است كه امروزه در اختيار صاحبان خانه است. آنها به طور خاص پوشش داده شده اند كه باعث مي شوند در مقابل آب يا خاكهاي تراشيده شده مقاوم نباشند و تميز و نگهداري آنها آسان باشد. دوام احتمالاً يكي از دلايلي است كه بيشتر مردم كاشي نصب مي كنند. با نصب صحيح از يك تايلر باتجربه ، مي تواند تا 20 سال بدون تعميرات اساسي ادامه يابد.

 

هزينه نصب كاشي در هر فوت مربع

براي قرار دادن كاشي در خانه خود ، دامنه آن از 13.50 تا 63 دلار در هر فوت مربع است. اگر مي خواهيد آن را در خارج از منزل نصب كنيد ، ممكن است از هر فوت مربع 14 تا 83 دلار بپردازيد. مواد و نيروي كار بيشتر هزينه را تشكيل مي دهند.

 

در هنگام طرح يك پروژه كاشي ، صاحبان خانه مي توانند هر چيزي را از كاشي هاي سطح بالا و طراح گرفته تا ارزان ترين سراميك انتخاب كنند. قبل از شروع جستجوي سبك مناسب كاشي ، چند عامل مانند تركيب ، استحكام ، كيفيت ، استفاده و قرارگيري را در نظر بگيريد. برخي از محصولات براي كفپوش خيلي نازك يا ضعيف هستند.

 

قيمت پرسلن در مقابل سراميك

كاشي هاي سراميكي از 0.50 دلار تا 35 دلار در هر فوت مربع است. سراميك نرمتر و با دوام كمتر از پرسلن است ، بنابراين آنها به طور كلي هزينه كمتري دارند. كاشي هاي چيني از 3 تا 35 دلار در هر فوت مربع است. پرسلن نازك تمايل دارد به قسمت بالاتر از محدوده هزينه براي واحدهاي داخلي برسد. آنها از يك فرايند ويژه ناشي مي شوند كه از دوام عالي با حداقل ضخامت برخوردار است.

 

با هر يك از مواد ، شما بايد بدانيد كه داراي رتبه بندي پوشه انفرادي پرسلن مينا (PEI) مي باشد تا بفهميد كه در كجا مي توانيد آن را نصب كنيد. اين مقياس از 1 تا 5+ اجرا مي شود. كاشي هاي سراميكي معمولاً از 1 به 3 تنظيم مي شوند در حالي كه كاشي هاي چيني تا 5+ مي شوند. كارشناسان سطح 3+ را براي پروژه هاي كفپوش توصيه مي كنند. واحدهاي داراي رتبه PEI پوشيدن از 1 يا 2 فقط براي استفاده در ديوارها مناسب است ، مانند يك كوله پشتي آشپزخانه. كفهاي مسكوني يا تجاري به موادي با رتبه پنج نياز دارند.

 

هزينه كاشي چوبي چيني

كاشي هاي چوبي كه از جنس چيني ساخته شده اند ، تقريباً 3 تا 35 دلار در هر فوت مربع دارند. آنها غالباً به تخته هاي مستطيلي بريده مي شوند ، اما معمولاً هنوز هم با كف مربع قيمت دارند. آنها براي صاحبان خانه هايي كه مي خواهند سبك چوب جامد و دوام كاشي باشد مناسب هستند.

 

كاشي اصلاح شده

كاشي اصلاح شده در همان محدوده قيمت كلي 0.50 تا 35 دلار در هر فوت مربع هزينه مي كند و روندي را نشان مي دهد كه پس از توليد بر روي بسياري از مواد استفاده مي شود. تصحيح بدان معني است كه كاشي ها پس از شليك بريده مي شوند تا از اندازه و لبه دقيق اطمينان حاصل شود. در مواد و سبك هاي مختلف به طور گسترده اي موجود است.

 

هزينه كاشي كاري بتن

ممكن است مالكان خانه به 3 تا 10 دلار اضافي در هر فوت مربع احتياج داشته باشند تا قبل از نصب يك نصب كننده كاشي ، كف زير كف را مجدداً نمايان سازند. عوامل مؤثر در نصب آن بر روي كفپوش بتوني ، ساعات كار اضافي و مواد لازم براي صاف كردن و تراز كردن سطح كف در آماده سازي تخمگذار است.

 

در حالي كه كف صاف با سطح صاف يك سطح ايده آل است كه مي توان آن را كاشي كرد ، اما اين شرايط كمياب است.

https://bit.ly/2Xo1hFD

https://u.to/h_U8GQ 

https://cutt.ly/9dv31r4

rb.gy/jk2wdw

https://n9.cl/7sco


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۱۷ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :