زيباتر زيباتر .

زيباتر

تعمير كولر آبي تهران

ممنونم كه من را در زيباتر دنبال مي كنيد. اشتراك گذاري مطالبي كه مي نويسم، قوت قلب من خواهد شد تا براي شما از خدمات بيشتري بگويم. چه تعمير كولر گازي در تهران باشد و چه تعمير كولر آبي در تهران. چه نقاشي ساختمان تهران باشد و چه اسباب كشي در تهران.

از اين ها كه بگذريم، برويم سراغ اصل مطلب اين نوشته. تعمير كولر آبي تهران.

اگر يادتان باشد در نوشته قبلي از تعمير كولر آبي برايتان گفتم؛ اما اشاره اي به تهران نكردم.

با توجه به جمعيت تهران و تعداد درخواست هاي كولر آبي در اين شهر، نوشتن يك نوشته اختصاصي را برايش مناسب ديدم.

برويم سراغ اولين سوالي كه بايد از خودتان بپرسيد. من كجاي تهران ساكنم؟

شايد بگوييد، اين سوال چه ربطي به تعمير كولر آبي دارد. احتمالا شما هم تعميرگاه هاي محلي را ديده ايد كه فقط در محله شما خدمات تعمير كولر آبي مي دهند؛ و درنهايت يكي دو منطقه اين سو و آن سو مي روند؛ و اگر هم يك بار از آن ها خدمات گرفته باشيد، صحبتي از هزينه رفت و آمدشان و چنين چيزهايي نكرده اند.

اما در صورتي كه شما درخواست تعمير كولر آبي در تهران را از تعميركاري كنيد كه در محل شما نيست؛ اينجا است كه اين سوال مرتبط مي شود. بايد هزينه رفت و آمد تعميركار را بدهيد.

در تهران هم كم محله نداريم. از صادقيه، آزادي، گيشا، انقلاب، گارگر گرفته تا آن سوي شهر كه بشود شريعتي و تجريش و پاسداران تا آن سوي شهر كه شوش و مولوي و راه آهن هست تا آن سوي شهر كه مي شود شهرك غرب.

ديديم كه يك محله بر قيمت تعمير كولر آبي در تهران شما اثر مي گذارد. چه برسد ديگر چيزها.

اگر نوشته قبلي را بخوانيد به اين موضوع اشاره كردم كه دريافت فاكتور خيلي مهم است. فرض كنيد من براي تعمير كولر آبي شما در تهران بيايم و پمپ آب چيني بي كيفيت براي شما نصب كنم؛ و دو روز بعد بسوزد. اگر فاكتور رسمي گرفته باشيد، كارتان براي پيگيري آسان خواهد بود.

اگر نه، ديگر كار از كار گذشته و بايد از يك متخصص ديگر بخواهيد بيايد و تعمير را براي شما انجام دهد.

يك فاكتور رسمي ساده، مي تواند جلوي چنين پيامدهايي را بگيرد. البته شايد متخصص بگويد كه چون در حال صدور فاكتور هستم، كمي بر روي هزينه ها اضافه خواهد شد؛ اما پرداخت اين هزينه بيشتر، به مشكلات بعد از آن، غالب مي شود.

فرقي ندارد در كدام شهر هستيد و تعمير كولر آبي در تهران مي خواهيد يا تعمير كولر آبي در كرج. به متخصص بگوييد از قطعات با كيفيت براي شما استفاده كند تا خيالتان راحت شود كه موردي براي تعيمر كولر آبي شما در تهران، پيش نخواهد آمد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۸:۴۱ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :