زيباتر زيباتر .

زيباتر

چگونه مي توان تخته هاي پايه را با گوشه هاي داخل مغز دار متناسب كرد

براي بيشتر DIY ها ، نصب قالب هاي تخته پايه در گوشه هاي داخلي اتاق به بهترين وجه با اتصالات ميتر انجام مي شود - برش هاي ميتري 45 درجه در هر قالب قالب مجاور. اين گوشه ها وقتي در كنار هم قرار بگيرند ، زاويه هاي 90 درجه ايجاد مي كنند. اما گوشه هاي اتاق گاهي اوقات از زواياي كامل 90 درجه كمي متفاوت است و نجاران تر و تميز حرفه اي تعدادي ترفند دارند كه براي اطمينان از مناسب بودن كامل قالب هاي تخته اي از آنها استفاده مي كنند. تكنيك توصيف شده در اينجا ، كه براي DIYers اصلاح شده است ، براي ساير قالبهاي تزئيني مانند قالبهاي درب و پنجره يا قالبهاي ريل صندلي نيز كاربرد دارد.
تر و برش بهتر است با اره برقي نصب شود كه مجهز به تيغه تزئيني خوب دندان خوب باشد. تيغه هاي ساختماني براي اهداف كلي بسيار ناهموار هستند و نمي توانند برش هاي بسيار نرم و صافي را كه در هنگام نصب اتصالات مي خواهيد ايجاد كنيد.
آنچه شما نياز داريدتجهيزات / ابزارهامدادنوار اندازه گيريميتر اره برقيمحافظت از چشمگل يابمحافظ هاي شنواييميخ ميخ پرادموادقالب بندي بيس بوردنوار نقاش1 تخته 1/2 اينچي براي ميخ برقيدستورالعمل هاعلامت گذاري جهت برش در اولين پايهانتهاي مربع شكل اولين قطعه تخته را به گوشه اي در امتداد كف محكم فشار دهيد. فرقي نمي كند كه از سمت چپ يا راست شروع كنيد. در مثال ما اولين قطعه در سمت راست است. از يك مداد براي ايجاد يك خط جهت در بالاي تخته پايه ، با يك زاويه تقريبا 45 درجه از گوشه داخلي به سمت خارج به سمت صفحه تخته ، علامت گذاري كنيد. اين به شما كمك مي كند قبل از برش دادن قطعه اره را بر روي اره قرار دهيد. به طور شگفت انگيزي آسان است كه جهت را اشتباه بگيريد در حالي كه بسياري از قطعات را برش مي دهيد.
مسير Cut Cut را روي اولين Baseboard مشخص كنيدSaw Angle را تنظيم كنيدتيغه ميتر اره را در زاويه اي كمي كمتر از 45 درجه نسبت به حصار عقب حركت دهيد. اگرچه ممكن است به نظر برسد كه 45 درجه زاويه مناسبي براي دستيابي به گوشه هاي 90 درجه است ، اما فقط يك موي كسري كمتر از 45 درجه (اما نه كمتر از 44 درجه) هنگام قرار گرفتن در دو تخته قرنيز كنار هم ، تناسب بهتري ايجاد مي كند. اين به اين دليل است كه سطح ديوارهاي اتاق معمولاً در جايي كه در گوشه ها قرار مي گيرند كمي گرد مي شوند و كوتاه از مربع بودن كامل نيستند.
اره را قبل از برش اولين پايه تخته تنظيم كنيدقطعه اول را برش دهيدقطعه تخته پايه را روي ميز اره قرار دهيد تا پشت تريم در برابر حصار عمودي اره محكم باشد. ممكن است لازم باشد انتهاي تخته پايه را پشتيباني كنيد تا كاملاً روي ميز قرار بگيرد. تخته قرنيز را به همان شكلي كه در اتاق قرار مي گيرد ، جهت دهيد - جدول اره را كف و حصار اره را ديواري قرار دهيد كه تخته قرص روي آن قرار مي گيرد.
قبل از شروع اره ، تيغه را به سمت پايين بچرخانيد ، بنابراين فقط تخته لمس را لمس مي كند و مطمئن شويد كه جهت آن در همان راستاي خط مشخص شده در بالاي تخته قرار دارد.
هنگام برش با اره برقي از محافظ هاي محافظ چشم و شنوايي استفاده كنيد. اره را روشن كنيد ، سپس با استفاده از يك حركت صاف ، تيغه چرخان را از طريق تخته به پايين فشار دهيد. مطمئن شويد كه با دست آزاد تخته قرص را محكم گرفته ايد. بعضي از اره ها گيره هايي دارند كه مي توانيد براي محكم كاري تخته پايه در برابر نرده و ميز استفاده كنيد.
اولين پايه را برش دهيدنكتهاگرچه ممكن است كمي ناجور احساس شود ، اما بهترين كار اين است كه وقتي جهت تخته پايه به آن نياز دارد ، تيغ اره را با دست "مخالف" خود كار كنيد. براي اينكه هميشه از دست مورد علاقه خود استفاده كنيد ، مي توانيد تزئين را به صورت وارونه انجام دهيد ، اما اين اغلب منجر به اشتباهات برش مي شود. بهترين روش قرار دادن تخته پايه روي اره در همان جهتي است كه روي ديوار قرار مي گيرد. و هرگز "دست ضربدري" را برش ندهيد - سعي كنيد اره را با دست "خوب" خود كار كنيد در حالي كه از عرض اره عبور مي كنيد تا تخته پايه را با دست ديگر خود نگه داريد. اين يك عمل بسيار خطرناك است.

لبه هاي برش را تميز كنيدتيغ اره ممكن است در امتداد لبه برش خورده ، تركش هاي كوچكي ايجاد كند. و اگر از تخته هاي پلاستيكي استفاده مي كنيد ، ممكن است پلاستيك هاي ذوب شده در امتداد لبه هاي برش باقي مانده باشد.
پس از خنك شدن تخته پايه از اصطكاك تيغه ، هر گونه تكه تكه يا سوراخ پلاستيكي كه در لبه هاي برش باقي مانده اند را جدا كنيد.
پلاستيك ذوب شده را از Baseboard برداريدتيغ اره را معكوس كنيدتيغ اره را در جهت مخالف چرخانده و مجدداً آن را در زاويه اي كمي كمتر از 45 درجه قرار دهيد. به شما اين امكان را مي دهد كه تخته قرنيز مجاور را برش دهيد.
اره را قبل از برش بيس بورد دوم تنظيم كنيدBaseboard مجاور را برش دهيدتخته قرنيز مجاور را با استفاده از همين روش علامت گذاري و برش دهيد. باز هم ، پس از خنك شدن تخته پايه ، تكه هاي خرد شده يا ورقه هاي پلاستيكي را از لبه هاي برش تميز كنيد.
Baseboard دوم را برش دهيدبرش هاي مستقيم را علامت گذاري كنيدساده ترين راه براي علامت گذاري انتهاي مخالف تخته هاي قرنيز براي برش هاي مستقيمي كه در برابر قالب هاي درب قرار مي گيرند ، قرار دادن تخته پايه در جاي خود و مشخص كردن محل مناسب آن در برابر قالب مورد است. در مواردي كه اين روش عملي نيست ، مي توانيد از يك نوار اندازه گيري براي تعيين طول برش استفاده كنيد.
اره ميتر را در يك مربع 90 درجه تنظيم كنيد ، سپس تخته هاي پايه را از مربع جدا كنيد در جايي كه در برابر قالب هاي موردي يا ساير موانع قرار گيرند.
كاهش 90 درجه خود را در سايت اندازه بگيريدتست Baseboardsتخته هاي قرنيز را در جاي خود قرار دهيد تا تناسب را آزمايش كنيد. مفصل ميتر بايد كاملاً در كنار هم قرار گيرد و هيچ فاصله قابل توجهي بين قطعات وجود ندارد.
اگر زاويه ها اشتباه باشد ، ممكن است بتوانيد انتهاي تخته را با دقت دوباره تنظيم كنيد ، و تنظيمات جزئي در زاويه اره انجام دهيد. اما از وسوسه پر كردن شكاف هاي بزرگ با پركننده چوب يا درز اجتناب كنيد ، زيرا اين تكه ها در نهايت به دليل انبساط و انقباض فصلي از بين مي روند. به طور كلي بهتر است قطعات جديدي از تخته پايه با زاويه هاي ميتر تنظيم شده را براي قرار دادن گوشه اي خارج از مربع بدست آوريد. معمولاً مي توانيد با برش يك قطعه تنظيم شده به جاي هر دو پايه كار كنيد.
تخته هاي پايه متناسب با هم هستندگل ميخ هاي ديوار را پيدا كرده و علامت گذاري كنيدبا يك گل ميخ ، گل ميخ هاي ديواري را پيدا كرده و مكان آنها را با زبانه هاي كوچك نوار نقاش مشخص كنيد. گل ميخ ها معمولاً هر 16 اينچ در مركز كار مي كنند. نيازي به قرار دادن گل ميخ ها در گوشه و كنار نخواهيد داشت ، زيرا گل ميخ ها هميشه در آنجا يافت مي شوند.

بيس بورد ها را در جاي خود ميخ بزنيدتخته قرنيز را با شليك تخته هاي گوشه اي به ديواره محل قرارگيري گل ميخ ها ، در جاي خود قرار دهيد. بين ميخ هايي كه به گل ميخ ها رانده مي شوند ، با ميخ هايي كه نزديك پايين تخته پايه قرار دارند ، جايگزين كنيد ، بنابراين آنها به صفحه كف ديوار مي رانند. پس از راندن اولين برد ، سر آن را به دقت بررسي كنيد تا مطمئن شويد كمي در زير سطح تخته فرو رفته است. در صورت لزوم ، ابزار را براي تغيير نفوذ مات ها تنظيم كنيد.
نكته ابزاربه طور سنتي ، با ايجاد سوراخ هاي خلبان ، با استفاده از چكش ، ميخ هاي پايان را مي كشيد و سپس ناخن ها را با استفاده از ابزار تنظيم ناخن "تنظيم" مي كرد. اما ميخ گير برق - چه با هواي فشرده ، باتري ها يا سيم برق كار كند - اين كار را بسيار راحت تر و دقيق تر مي كند. ميخكوب براد در اطراف خانه استفاده بي حد و حصر خواهد كرد ، بنابراين اگر قبلاً يك ابزار نداريد ارزش خريد اين ابزار را دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۴۴ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :