زيباتر زيباتر .

زيباتر

خنك كننده تبخير چيست و چگونه كار مي كند؟

هنگام جستجوي سيستم خنك كننده براي خانه يا مشاغل خود كه كارآمد ، مقرون به صرفه و سازگار با محيط زيست باشد ، سيستم خنك كننده تبخير بايد در صدر ليست باشد.
با توجه به نگراني هاي فعلي در مورد تأثير محيط زيست از فناوري به علاوه هزينه روزافزون زندگي ، سيستم خنك كننده تبخير جايگزين برتر تهويه مطبوع را براي ايجاد يك محيط داخلي مطلوب سالم در كل خانه فراهم مي كند كه سازگار با محيط زيست و حساب بانكي است. مهربان.
تهويه مطبوع معمولي با گرفتن هواي موجود در خانه شما ، عبور آن از طريق فن كويل كه آن را خنك كرده و سپس آن را به داخل خانه منتقل مي كند ، كار مي كند. به دليل اين فرآيند ، لازم است كه تمام پنجره ها و درها را ببنديد تا هواي سرد توليدي از بين نرود و شما بايد براي سرما خوردن آن صبر كنيد.
از طرف ديگر خنك كننده تبخير ، رويكردي نوآورانه تر به خود مي گيرد. همانطور كه از نام اين محصول پيداست ، اين فرآيند با تبخير آب ، هوا را خنك مي كند. اين كار ابتدا با كشيدن هواي تازه ، گرم يا گرم و خشك اطراف خانه از طريق يك واحد خنك كننده در بالاي پشت بام كه به يك سري از محل هاي خروجي يا مجاري متصل است ، انجام مي شود كه در كل ساختمان قرار مي گيرند. سپس گرم از طريق لنت هاي مرطوب يا لحاف ها فيلتر مي شود و در نتيجه تبخير هوا باعث خنك شدن هوا و افزايش رطوبت آن مي شود. اين روش امكان استفاده از دستگاههاي خنك كننده تبخيري را حتي در مناطق باز نيز فراهم مي كند.
بنابراين در اصل ، هواي گرم را از بيرون مي گيرد و هواي خنك توليد مي شود و سپس از طريق مجراي داخل خانه به كليه خانه هاي مورد نظر خنك مي شود و سپس از طريق پنجره ها و درها باز مي شود و به صورت مداوم ، تازه و خنك مي شود. هوا
مقرون به صرفه و سازگار با محيط زيست
مزاياي سرمايش تبخيري بسيار بيشتر از مزاياي تهويه مطبوع سنتي است. براي شروع ، به دليل طراحي خود از انرژي قابل توجهي كمتري در ساعت استفاده مي كند. اين به معناي صرفه جويي بيشتر در هزينه هاي خدمات است ، كه نه تنها به معناي تأثير كمتر بر حساب بانكي شما بلكه بر محيط زيست نيز خواهد بود. بر خلاف تهويه مطبوع ، كولرهاي تبخيري از هيچ سي اف سي استفاده نمي كنند و بنابراين هيچ اتمامي را وارد جو نمي كنند كه گفته مي شود لايه ازن را تحت تأثير قرار مي دهد. علاوه بر اين ، به ويژه در مناطقي كه داراي آب و هواي خشك و گرم است ، بسيار كارآمد ، ساده و كاربردي تر است.
بريويس
 
 
 
 
 
 
انتخاب سالم
از آنجا كه خنك كننده تبخير از هوا بازيافتي مانند تهويه مطبوع استفاده نمي كند ، شما فقط هواي خنك تازه و سالم تري به دست مي آوريد. هوا برخلاف تهويه هوا كه تميز به خشك شدن هوا و تحريك نگاه بعضي افراد است ، هوا خشك نيست. همچنين هوا كمبود در خانه شما كاملاً با هواي تازه جايگزين مي شود. اين بدان معناست كه بوها و آلرژن ها دوباره گردش نمي شوند. به همين دليل است كه مبتلايان به آلرژي يا آسم غالباً يك سيستم خنك كننده تبخير را از طريق تهويه هوا انتخاب مي كنند.
يكي ديگر از دلايلي كه استراليايي ها كه عاشق فضاي عالي هستند و از احساس بودن با هم بودن متنفر هستند ، از خنك كننده تبخير نسبت به تهويه مطبوع استفاده مي كنند ، به اين دليل است كه درها و پنجره ها حتي در تابستان باز است. در ماه هاي زمستان ، هواداران را مي توان روشن كرد وقتي مي خواهيد هواي كمبود زمستان را از خانه خود نيز بيرون بياوريد - راهي عالي براي بيرون راندن آن ميكروب هاي زمستاني از خانه.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۴۹ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :