زيباتر زيباتر .

زيباتر

هزينه نصب پنجره upvc چطور محاسبه مي شود؟

يكي ديگر از مطالب زيباتر را مي خواهم برايتان بنويسم و آن هم در مورد هزينه نصب پنجره upvc است. پنجره دوجداره همان طور كه مي دانيد انواع مختلفي دارد و من هم كه دستم به نوشتن براي تمامي خدمات مي رود، اين مرتبه مي خواهم برايتان از نصب پنجره upvc و قيمت آن بگوييم. 

قبل از آن كه با من در ادامه همراه شويد، حتما مطالب قبلي را مطالعه كنيد تا مطمئن شويد از مواردي مثل تعويض شيرآلات آگاه هستيد. به خصوص زمان هايي كه مي خواهيد بازسازي انجام دهيدـ، خيلي به كارتان خواهد آمد و كثيف كاري چنداني به همراه براي شما نخواهد داشت.  

  • محاسبه آنلاين قيمت پنجره دوجداره
  • استعلام قيمت در و پنجره دو جداره
  • قيمت پنجره upvc
  • قيمت پنجره دوجداره كشويي
  • پنجره يو پي وي سي كشويي
  • قيمت پنجره دوجداره وين تك كرج
  • قيمت نصب پنجره دوجداره
  • انواع پنجره دوجداره

همان طور كه مي دانيد، پنجره دو جداره انواع مختلفي دارد كه هر چقدر پول بدهيد، آش خواهيد خورد! شايد بگوييد چرا؟

يكي از مهم ترين موارد اثر گذار بر قيمت نهايي پنجره دوجداره، جنس فريم آن است. مثل پنجره upvc. كيفيت مرغوب اين نوع پنجره، منجر به آن مي شود قيمت بيشتري براي آن پرداخت كنيد. 

بگذاريد براي شما بگوييم چه موراردي روي هزينه پنجره دو جداره اثر گذار است تا بتوانيد بهتر متوجه موضوع شويد. 

همان طور كه گفتم، اولين مورد، فريم پنجره. كه از جمله بخش هاي اصلي تشكيل دهنده پنجره است. 

دومين مورد، نوع شيشه اي هست كه مورد استفاده قرار مي گيرد. شيشه هايي هستند كه كيفيت كمي دارند و در برابر كوچك ترين ضربه اي، خرد مي شوند؛ اما در نمونه هاي بهتر، پس از ضربه خوردن، حتي اگر شيشه بشكند، شيشه پودر مي شود يا با روكش پلاستيكي اي كه روي شيشه داده شده است، منسجم باقي مي ماند. 

سومين موردي كه بايد در نظر بگيريد، نحوه هوا بندي پنجره است. فرض كنيد هزينه بالايي بابت پنجره كرده ايد و حالا، به خوبي كه بايد، عملكرد ندارد. هم سر و صدا را انتقال مي دهد و هم در فصل تابستان و زمستان، بتوانند به عنوان عايق حرارتي عمل كند. 

از هواگيري و آب بندي پنجره گفتم، بايد به اين موضوع اشاره كنم كه چسبي كه براي آب بندي استفاده مي شود بايد كيفيت خوبي داشته باشد تا مثلا در زمان هاي بارش باران و ...، آب نتواند نفوذ كند. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۵۱ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :