زيباتر زيباتر .

زيباتر

همه‌ي آنچه براي “نقاشي ساختمان” در سال 99 بايد بدانيد!

منبع خبر: اتاق

در زندگي شهري و شلوغ امروزي، نياز به تغيير در محيط زندگي بيشتر از گذشته است. يكي از كارهاي شگفت انگيز كه تغيير بي‌نظيري در محيط اطراف مي‌تواند ايجاد كند، نقاشي ساختمان و رنگ آميزي ديوارهاي خانه است. لذت تغيير رنگ ديوارها تنها به خاطر تنوع آن نيست. رنگ ساختماني، آثار دود و آلودگي‌هاي چند ساله را از ديوارها محو مي‌كند و ساختمان را مانند روزهاي اولش دلچسب مي‌كند. 

همه‌ي آنچه براي

شايد روش‌هايي مانند كاغذ ديواري يا كناف نيز به شما در نوسازي ساختمان كمك كند. در اين مطلب نمي‌خواهيم به تفاوت نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري بپردازيم. يكي از مزايايي كه نقاشي دارد اين است كه انواع طرح‌هاي رنگ آميزي با قيمت‌هاي متفاوتي وجود دارد و با هر بودجه‌اي مي‌توان آن را اجرا كرد. همه چيز به بودجه و سليقه شما بستگي دارد.

چك ليست اوليه، قبل از شروع نقاشي ساختمان

  • انتخاب رنگ ساختماني
  • انتخاب طرح رنگ آميزي
  • برآورد هزينه نقاشي ساختمان
  • آماده سازي قبل از نقاشي ساختمان
  • انتخاب بهترين نقاش ساختمان در شهر خودتا

انواع رنگ ساختماني براي نقاشي ساختمان

انتخاب نوع رنگ مناسب براي نقاشي ساختمان در اولين مرحله تصميم گيري است. براي آنكه بتوانيد به خوبي تصميم بگيريد، بايد با انواع رنگ ساختماني و ويژگي‌هاي هريك آگاه باشيد.

رنگ روغن: يكي از انواع رنگ ساختمان است كه استفاده از آن بسيار رواج دارد. رنگ روغن قابل شستشو است، دوام و پوشش دهي مناسب دارد و براي رنگ آميزي درب و پنجره مناسب است. از معايب رنگ روغن مي‌توان به بوي شديد رنگ و دير خشك شدن آن اشاره كرد

رنگ پلاستيك: رنگ پلاستيك محلول در آب است و بيشتر براي رنگ آميزي سقف كاربرد دارد و روي پنجره و فلز كاربرد ندارد. سادگي رنگ آميزي، نداشتن بوي نامطبوع، سريع خشك شدن از مزاياي رنگ پلاستيك است. اما اين نوع رنگ ساختماني جاذب رطوبت و غير قابل شستشو است و دوام كمتري دارد.

رنگ اكريليك: يكي از رنگ‌هاي ساختماني جذاب است كه رنگ‌هاي متنوعي دارد. رنگ اكرليك سازگار با محيط زيست، محلول در آب اما ضدرطوبت است و سريع خشك مي‌شود. پوشش دهي و دوام بالايي دارد و نيازي به زير كاري نخواهيد داشت.

همه‌ي آنچه براي

بهترين نوع رنگ براي نقاشي ساختمان در تهران

در شهري مانند تهران كه آلودگي و دود زياد است، بايد رنگي با دوام بالا و قابل شستشو براي نقاشي ساختمان تهران انتخاب كنيد. رنگ كنيتكس و مولتي كالر براي رنگ آميزي ديوار راهروها و رنگ روغن براي نقاشي منزل مي‌تواند بهترين تصميم باشد.

طرح رنگ آميزي ساختمان

اين روزها صنعت نقاشي ساختمان بسيار پيشرفت كرده است. رنگ آميزي ديوارها با متدها و روش‌هاي نوين در ايران انجام مي‌شود. رنگ بلكا، مولتي‌ كالر، كنيتكس، رنگ آميزي با شابلون و طرح‌هاي مدرن از انواع روش‌هاي رنگ آميزي ساختمان هستند. البته هر يك از روش‌ها متناسب با كاربردشان مي‌توانند براي ساختمان شما مناسب باشند.

رنگ كنيتكس

رنگ كنيتكس يكي از تكنيك‌هاي نوين رنگ آميزي است كه در كشور سوييس ساخته شده است. پوشش كنيتكس نرم و ضخيمي دارد كه ديوار را در مقابل آسيب‌هاي خارجي مقاوم مي‌كند. اسپري‌هاي مخصوص كنيتكس با سرعت و شدت زياد ديوار را مي‌پوشانند. به اين ترتيب، نقص‌هاي ديوار را به خوبي پوشش مي‌دهد.

عوامل اثرگذار بر هزينه نقاشي ساختمان

  • نوع رنگ ساختماني انتخابي
  • متراژ ساختمان برحسب مترمربع
  • دستمزد نقاش ساختمان
  • زمان نقاشي ساختمان

قيمت نقاشي ساختمان در سال 99 (به ازاء هر متر مربع)

قيمت نقاشي ساختمان در سال 99 براي هر نوع رنگ ساختماني به ازاي هر متر مربع مشخص است. البته توجه داشته باشيد به علت نوسانات قيمت‌ها، ممكن است اين قيمت‌ها كمي دستخوش تغيير شوند. در واقع ليست قسمت زير به صورت حدودي برآورد شده است.

  • قيمت نقاشي ساختمان با رنگ روغني: 10,000 تا 15,000 تومان
  • قيمت نقاشي ساختمان با رنگ پلاستيك: 9,000 تا 13,000 تومان
  • قيمت نقاشي ساختمان با رنگ مولتي كالر: 15,000 تا 22,000 تومان
  • قيمت نقاشي ساختمان با رنگ اكريليك: 11,000 تا 16,000 تومان

چه زماني نقاشي ساختمان كنيم؟

اگر كودك در خانه داريد، بهتر است تا بزرگ شدن او، دست نگه داريد. به صورت كلي، نقاشي ساختمان در هر زماني قابل اجراست. اما فصل تابستان بهترين زمان براي اجراي نقاشي ساختمان محسوب مي‌شود.

همه‌ي آنچه براي

قبل از شروع نقاشي ساختمان چه كار كنيم؟

رنگ آميزي ساختمان اگر در حجم وسيعي باشد، ممكن است تا چندين هفته شما را درگير كند. براي اينكه خسته نشويد، بايد قبل از نقاشي ساختمان در مورد نحوه اجراي آن فكر كنيد و در يك زمان مناسب كار را آغاز كنيد. قبل از شروع رنگ آميزي بهتر است به نكات زير توجه كنيد

  • اسباب و اثاثيه منزل مانند مبلمان، كمدها و ميزها را به مركز منزل منتقل كنيد و وسايل را با پارچه و پلاستيك بپوشانيد.
  • لوسترها و ديواركوب‌ها را جدا كنيد. هالوژن‌ها را مي‌توانيد با نوار چسب مخصوص يا پلاستيك بپوشانيد.
  • قاب كليد و پريز، فيوز برق و آيفون را برداريد و آن‌ها را درون يك جعبه مخصوص بگذاريد. براي جلوگيري از رنگ گرفتن آن‌ها بهتر است حتما انجام شود.
  • براي پوشاندن كف اتاق‌ها و سالن از برزنت يا پارچه‌هاي ضد آب استفاده كنيد.
  • قرنيزها را با نوار چسب پهن بپوشانيد تا رنگ روي آن‌ها نريزد.

متخصص هر كاري را پيدا كنيد

حال كه با تمامي مراحل تصميم‌گيري نقاشي ساختمان آشنا شديد، مي‌توانيد پروژه را آغاز كنيد. يكي از مهم‌ترين مراحل، انتخاب نقاش ساختمان است كه بايد با دقت فراوان انجام شود. مي‌توانيد به وبسايت و اپليكيشن khedmatazma.com مراجعه كنيد و بهترين نقاش ساختمان را در شهر خودتان پيدا كنيد. پس از ثبت درخواست، از 5 نقاش به رايگان قيمت بگيريد و بهترين را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۳۵ توسط:زيباتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :